Hvis du har en forretning, er du velkommen til at liste dine gode tilbud her.
Skriv et svar

Konkurrence

tors 1. sep 2011 19:47

Hej alle,

jeg er usikker på om det er det rigtige sted jeg nu poster det her indlæg :think:

Jeg har oprettet en facebook side som hedder lav-selv-smykker.dk ligesom min hjemmeside bare på facebook og der kører hver måned en smykkekonkurrence hvor man hver måned kan vinde et gavekort på Kr. 100,-

De som er fan af siden er selv med til at bestemme hvad konkurrencen skal gå på, om det skal være smykker af den ene eller anden slags og hvilke farver osv. osv

Fans kan selv oprette en afstemningsboks og det forslag der får flest stemmer er så det konkurrencen kører på - ny afstemning hver måned.

På fansiden bliver også vist nyheder m.m. - Alle kan deltage i konkurrencerne.

I bedste BIVA stil - ses vi på Facebook :-D

Re: Konkurrence

tors 1. sep 2011 20:00

Spændende, må jeg lige ind og kigge på.

Re: Konkurrence

fre 2. sep 2011 07:34

God ide......Nu var jeg lige inde på din hjemmeside, men du skriver ikke hvad dine metaller er lavet af...?? om de er forsølvede eller bare sølvfarvede....det var måske en ide, jeg ved at jeg altid selv kigger meget på det nå jeg køber materialer..... ;)

Re: Konkurrence

fre 2. sep 2011 09:45

Hej Linda.

øhhh du har da fat i noget der, det vil jeg skynde mig at rette op på - tak fordi du gjorde mig opmærksom på det :-D

Men indtil jeg har fået rettet det vil jeg da skynde mig at sige at det er forsølvet/forgyldt.

Re: Konkurrence

søn 4. sep 2011 17:57

Hej, vil lige minde om at idag er sidste chance for at stemme på et forslag til denne måneds konkurrence, så har du ikke stemt og vil du deltage i konkurrencen, så brug din stemme - imorgen går det løs :)
Skriv et svar