Her kan du købe og sælge materialer til smykkefremstilling. Du kan også sælge dine håndlavede smykker her.
Skriv et svar

perler til salg men uden billeder

lør 2. feb 2013 14:45

Jeg har så mange sten/perler,forgyldt og forsølvede items , som jeg gerne vil sælge ,men jeg orker ikke ikke at lægge alle de forskelige billeder ind på forum ,men spørg endelig så har jeg måske lige det I søger :ymhug:

Re: perler til salg men uden billeder

lør 2. feb 2013 15:48

kan du sende dem til min mail?

Re: perler til salg men uden billeder

lør 2. feb 2013 17:14

Jeg orker ikke at tage billeder men sig hvad du evt kunne tænke dig feks navn og str,så skal jeg se hvad jeg har for jeg har rigtig mange former og str

Re: perler til salg men uden billeder

lør 2. feb 2013 19:24

Lisbeth, jeg har interesse i alt under 4mm, dog ikke metal. Har du noget?

Re: perler til salg men uden billeder

lør 2. feb 2013 22:17

lisbeth skrev:Jeg orker ikke at tage billeder men sig hvad du evt kunne tænke dig feks navn og str,så skal jeg se hvad jeg har for jeg har rigtig mange former og str


Okay. Jamen så er jeg interesseret i metal, bling bling, goldston, cherry kvarts, har du facet rondeller og bicones mener jeg de hedder? Jeg ligger lige et billede ind af dem jeg mener, imorgen.

Nogle af de frø og nøddeperler gurkemeje har, ejer du sådan nogle?

Re: perler til salg men uden billeder

søn 3. feb 2013 07:52

Jeg leder efter perler som er 14 mm + og har et hul som er 1½ til 2 mm.
Låse som kan bruges til læder med hulstr. 5 - 10 mm.

Re: perler til salg men uden billeder

søn 3. feb 2013 08:53

Jeg leder efter låse i alle afskygninger, perler/sten med store huller, blodsten, onyx og blackstones

Re: perler til salg men uden billeder

søn 3. feb 2013 09:07

pmcc2363 skrev:Jeg leder efter låse i alle afskygninger, perler/sten med store huller, blodsten, onyx og blackstones

Og evt noget randsyet læder

Re: perler til salg men uden billeder

søn 3. feb 2013 18:46

Har du noget i kobber?

Re: perler til salg men uden billeder

søn 3. feb 2013 19:34

Becca T skrev:Har du noget i kobber?

Jeg har sådan nogle snoede spiraler. Og så har jeg et armbånd i køber jeg vil af med.
Kan godt sende et billede til dig.
Skriv et svar