Switch to full style
Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv
Skriv et svar

Re: Hallowiiiiiin

tirs 1. nov 2011 21:46

Vi havde slet ingen, børnehaven gjorde heller ikke noget ud af det i går, men ved ikke om det kommer i løbet af ugen.

Min søn går meget op i det, han ser jo hans fætre og kusiner (i udlandet) på facebook i deres kostumer, men har det lidt blandet med at skulle have Halloween OG fastelavn, det er lidt for meget synes jeg.

Re: Hallowiiiiiin

tirs 1. nov 2011 21:49

Mit temperament er absolut mest til fastelavn. Vi har også mange unger til fastelavn, men jeg synes nu ikke at der plejer at være lige så mange. Det tyder på at børnene har en anden favorit end mig.

Re: Hallowiiiiiin

ons 16. nov 2011 12:54

Jeg ved godt Halloween er sluttet men er der nogen der fik set den her halloween video? Det mest kreativ video jeg nogensinde har set paa youtube som fik over 7mio views paa to uger..


Re: Hallowiiiiiin

ons 16. nov 2011 13:31

Herlig video, jeg ville gå helt i stå, hvis jeg gik forbi sådan et hus. Festligt indslag.. Tak. :ymhug:

Re: Hallowiiiiiin

ons 16. nov 2011 14:01

Hold da helt op et lysshow og sikken en el regning han må få og han er sikkert elektriker som kan lave alle de el instalationer og der må været en kø af biler på den vej :-D

Re: Hallowiiiiiin

tors 17. nov 2011 08:34

fedt manner, nej den så jeg ikke - så tak for det.....sikken en masse overskud og TID !!
Skriv et svar