Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv
Skriv et svar

Re: Snik-snak tråden.

fre 25. jun 2010 14:11

Mette det er så dejligt at der er nogle der tænker på en når man er syg og hvordan går det med benet?

Re: Snik-snak tråden.

fre 25. jun 2010 14:37

Ja Mette hvordan går det med dit ben ? @};-
håber alt vel @};- @};- :ymhug:

Re: Snik-snak tråden.

fre 25. jun 2010 14:48

Ja - det er virkelig dejligt at få små hilsner- og især blomster.. Det luner altså... :x-

Det går meget bedre. Nu kan jeg da sidde normalt med benet nedad en times tid i løbet af dagen, uden at få smerter. Men det er stadig meget hævet, og jeg er stadig mega øm... Meeeen det går langsomt men sikkert den rigtige vej - fremad.. Skal blot huske at hvile og stadig holde det i ro... Men det er ikke noget problem, for gør jeg ikke det, så får jeg smerter. Det hjælper helt sikkert med sol, og en god bog på terrassen.. ;)-

Re: Snik-snak tråden.

lør 26. jun 2010 22:11

Lige en lille joke..

Elsa satte danse skoene på plads i skabet og stirrede ind i spejlet i entreen.
Hvad glor du på spurgte hendes mand.
Ved du at min instruktør siger at jeg har bryster som en 23 årig kvinde?
Nævnte han noget om dit 65 årige Røvhul førsøgte manden sig ondskabsfuldt.
Næh dig talte vi slet ikke om skat.

:-D

Re: Snik-snak tråden.

lør 26. jun 2010 22:31

:)) :)) :)) =)) =)) =)) den var god

Re: Snik-snak tråden.

lør 26. jun 2010 22:32

Den var sjov griner :)) :)) =)) =))

Re: Snik-snak tråden.

lør 26. jun 2010 22:33

:)) :)) :ymapplause: :ymapplause: den er skæg, den må jeg lige fortælle gemalen !

Re: Snik-snak tråden.

lør 26. jun 2010 22:44

Hehe ja det var en af de bedre :-D

Re: Snik-snak tråden.

søn 27. jun 2010 16:45

Tak for alle de søde hilsner! Jeg er bare mega glad for at det er ferie nu og man kan slappe af :dance:

Danagonia skrev:TILLYKKE Malene!! Jeg læser jo også til folkeskolelærer. Jeg havde årsprøve i dansk, det er bestået/dumpet og jeg bestod. Var oppe i psykologi og trak det jeg mindst ville op i, men fik et 4tal, så det var ok. Man har både en skriftlig del og en mundtlig del. Min skriftlige skulle skrives i den uge, hvor jeg var til marked med smykkerne :doh: Så havde kun lige fredagen til at skrive, før den stod på marked fuld tid resten af weekenden. Så den stod til at dumpe. Mundtligt stod jeg til 10, og da de tæller halv/halv gav de mig et 4tal. Så af det kan man lærer, at man ikke skal tage på marked når man egentlig burde læse til eksamen :^o Det er bare så svært når der er så meget, man gerne vil nå [-x Men næste år har jeg besluttet, det skal være anderledes, så der skal ikke være smykker, markeder eller arbejde i eksamens perioden.


Cammilla: Jeg kender det udmærket godt... Jeg har i år sendt mine perler på "ferie", men straks vender man ryggen til og så ligger der en hækle-nål og griner af een. Så nu har jeg hæklet små skovsvampe til et patent-glas der skal pynte et sted!

Er du på 1. eller 3. år. Ja det må jo være et ulige når du har været til årsprøve i dansk? Eller? Jeg glæder mig til at blive færdig til næste år, så man kan komme ud og lave noget fornuftigt :D
Hvilket sem går du på?

I øvrigt så er det altså et fantastisk sted det her. :x-

Re: Snik-snak tråden.

fre 17. dec 2010 14:12

Jeg tager lige Charlottes gamle chat tråd op igen, jeg mangeler altid en chat tråd til tåbelige meldinger om sære og ligegyldige ting :D

er der nogen herinde, der har kapituleret til m**vejret og købt et buskort/abonnementskort?
jeg var lige ved idag, men skulle bruge et foto, fotoet kostede 80,- i den lille automat og så blev jeg rasende og steg af. men jeg kommer nok til at punge dem alligevel ..... 80,- ... det er da at flå os
Skriv et svar