Dato og tid er tors 16. maj 2024 08:29

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: tors 28. okt 2010 21:14 
Offline
Safir
Safir

Tilmeldt: tors 8. apr 2010 16:45
Indlæg: 440
Geografisk sted: Næstved
Efter en dejlig forlænget efterårsferie, uden de store arbejdsprojekter på huset i Sverige, er vi nu kommet hjem :(- ... og det er vel egentlig meget godt .... men jeg synes altså energien er gået af ballonen. :-o :-o
Jeg har ikke rørt en perle, efter vi er kommet hjem .... får dog forberedt undervisningen som jeg plejer, gået tur med hundene ... alle de "dagligdagsting" .... ;)-
Er faktisk herinde og "kigge" hver dag, læser alle de nye indlæg igennem. Tænker ofte, at det er nogle flotte ting der bliver fremvist ...... men får ikke givet en kommentar / skuldreklap ... det som er så vigtigt at give. Kan blive ked af det, når nogen har det skidt, og får lyst til at skrive en kommentar ... men fingerne sidder squ fast under hagen ...... :doh: :doh:
Findes der ikke lige en energipille som gør, at jeg kan være lidt aktiv..... :-? ... det er jo slet ikke mig at være "lad" ...
Gudskelov at det snart er weekend .....

_________________
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 29. okt 2010 08:11 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 18. sep 2010 13:48
Indlæg: 417
:ymhug:

Dejligt i har haft en god forlænget ferie i sverige :)


Sidder også og kigger hver dag, ikke altid jeg lige orker at få skrevet nice work eller hva nu lige når jeg ser en ting, eller tillykke med fødselsdagen eller hvad nu lige.... men sys det er noget man skal gøre når man føler overskuddet til det (gør jeg altså så heller ikke lige for tiden.

Mon det er det her skift i vejret, altså sys det er hyggeligt at det blir tidligt mørk osv, og efteråret er jo fyldt med fantastiske varme farver... men tror nu alligevel det kan påvirke en negativt..

_________________
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 29. okt 2010 10:51 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Din navnes søster kan kun sige at hun har det på samme måde lige for tiden. Enagien er der ikke og humøret er heller ikke højt op. For mit eget vedkommende er det altid galt på den her tid af året, så det er som det er. Men desvære har vi heller ikke gang i butikken og vores drøm om at åbne den kreative hule, løber også ind i mangel på penge alle steder. Og vores ide er bare så god at vi bliver helt dårlig over at dem der har pengene ikke vil låne os nogen. Så nu ender det med at min mand og sønd må til at knokle og få det op og stå på en mer primitiv måde en vi havde håbet på. For det skal op og stå inden næste sommer.
Men så må vi finde en god bog frem og kravle ind på sofaren.
Og godt at vi har hunden så vi i det mindste kommer ud og får lidt frisk luft, for det kan også godt hjælåe på humøret.
Og så kommer der vild med dans i aften , det er også med til at jeg hyger mig
Til alle os der har det bedst når der er mer lys mange store knuser.

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker