Dato og tid er tors 16. maj 2024 09:22

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: fre 29. okt 2010 18:16 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Igår skulle jeg til tandlægen og have trukket en visdomstand ud og jeg var simpelhen så bange og jeg blev bedøvet 3 gange men bedøvelsen virkede kun halvt ,så jeg blev sendt hjem igen :(( og min tandlæge sagde at det var på gr.af adrenalinen i kroppen på gr. af nervøsitet.Det har jeg aldrig været udefor før :doh: og jeg er blevet bedøvet mange gange før.Jeg tænkte på dig Lotte og dine smertefulde dage bagefter og op til en weekend med mange smerter .Men jeg har fået en ny tid om 3 uger så håber jeg det lykkedes.Lidt efter da jeg kom hjem til mig selv ,så virkede bedøvelsen og så så jeg sjov ud og meget bedøvet i det halve af ansigtet til ingen nytte i flere timer =)) og det var selvfølgelig fordi jeg slappede af da jeg kom hjem :-D

_________________
Billede I LOVE CATS


Senest rettet af lisbeth lør 30. okt 2010 09:53, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 29. okt 2010 18:51 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
ÅH hvor jeg føler med dig. Jeg tør slet ikke nævne at jeg STADIG har smerter i tænderne og en blodansamling, som underligt nok ligger i mit kæbeparti. Der hvor tanden er fjernet gør det ikke spor ondt, men det er den blodansamling der er kommet, som ligger og trykker på nogle nerver der både går i over- og undermunden på mig. Jeg får stadig smertestillende ( morfin x 2, 2-3 gange om dagen PLUS ipren ) udover det så er jeg i øjeblikket hos tandlægen HVER dag, hvor jeg får lagt noget gaze ned i hullet hvor tanden har siddet, med valmue ekstrakt ( Jeg tænker lidt opium?? mener bare.. Valmue.. ) Det hjælper tilgengæld så det er til at holde ud, men nu hvor det er weekend er gazen, som forøvrigt skal skiftes hver dag ( derfor jeg er hos tandlægen dagligt ) taget op og jeg må "nøjes" med de smertestillende til på mandag hvor jeg igen skal til tandlægen. Alternativet er at man skal skære op i det gamle sår og føre en slange ind for at "tømme" den blodansamling og DÈT er jeg jo ikke særlig meget for.

Jeg havde også problemer med at bedøvelsen ikke virkede så jeg lå også på briksen med spjættede ben og ventede på den kom igang. Det gik lige nøjagtig med min smertetærskel, men for pokker hvor var det ikke spor sjovt! Så tro mig, jeg VED hvad du taler om. Tilgengæld kan jeg med min skræk historie garantere dig for at du vil være SÅ stolt af dig selv, når det er overstået. Ring når det er overstået så skal jeg giver dig alt den positive respons på din sejr, du kan ønske dig. :x-


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 30. okt 2010 09:58 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Hold da op Lotte hvor har du været meget igennem og jeg håber du snart får fred i din tand :ymhug: jeg kan simpelhen ikke forstå det ,for jeg har været bedøvet så mange gange og der har aldrig været noget og jeg er heller ikke bange for nåle ved bedøvelser,men jeg håber det går bedre næste gang :-D

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 30. okt 2010 10:24 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Jeg er sikker på det går meget bedre næste gang, især når jeg sender dig en tanke når tiden er inde :x-


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 30. okt 2010 12:37 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Indlæg: 1215
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Synes ikke i er ret søde, er efter en uheldig gang ved tandlægen at bare tanken gør mig bange og nervøs. Skulle have lavet et lille bitte hul, så ingen bedøvelse næ tager jo ingen tid at lave et lille hul, så hellere spare de penge. Men nej, vi endte helt nede ved nerven inden jeg valgte bedøvelse, fik det lavet færdigt, gik derfra i chock tilstad og rystede over hele kroppen, og græd helt ukontroleret. og gjorde træls i tanden rigtig længe. Siden gik der ca. 2½ år inden jeg tog afsted igen, simpelt hen fordi jeg ikke turde, men ingen huller, heldigvis... Men skal aldrig nogen sinde have noget lavet uden bedøvelse mere. Er direkte rædselsslagen nu. Skal dog ind i rutinen igen. Men er bare bange.

_________________
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker