Dato og tid er tors 16. maj 2024 05:38

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: tors 4. nov 2010 20:05 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Indlæg: 1463
Geografisk sted: Østjylland
Vil lige spørge om det er mig, som måske lige synes at jeg er blevet taget lidt ved næsen
Som før skrevet og vist har jeg doneret et smykke sæt og her den 1. blev vinderen udtrukket.
Jeg synes stadig ideen er supergod, men blev lidt negativ, da jeg så at jeg skulle sende pakken til Grønland. Det koster mig med bobbelkuvert og porto ca 45 kr. Det havde jeg ikke lige regnet med.

_________________
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 4. nov 2010 21:46 
Offline
Smaragd
Smaragd

Tilmeldt: ons 11. aug 2010 14:15
Indlæg: 179
Geografisk sted: Århus v
nej det er ikke dig det ville jeg sku også blive lidt bitter over når man nu i forvejen har givet en flot gaveså er der jo ikke mening at det skal koste så meget mere.
Susanne


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 5. nov 2010 07:21 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
Min mor var udsat for det samme. 50kr for at sende et tryk til Grønland... Tror iøvrigt der er personer som ender med at vinde mere end en ting... Synes måske det er lidt i overkanten.. Jeg donere ikke mere til den slags

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 5. nov 2010 09:58 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Indlæg: 1463
Geografisk sted: Østjylland
Danagonia skrev:
Min mor var udsat for det samme. 50kr for at sende et tryk til Grønland... Tror iøvrigt der er personer som ender med at vinde mere end en ting... Synes måske det er lidt i overkanten.. Jeg donere ikke mere til den slags


Synes bare det er lidt ærgerligt at sidde med den trælse fornemmelse nu, og det gør nok også at jeg heller ikke donerer på den måde mere.

_________________
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 5. nov 2010 10:44 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Indlæg: 1086
Butler, jeg forstår dig godt- ingen sagde noget om grønland oprindeligt- ingen havde fantasi til at forestille sig det. hvis det hænger dig ud af halsen, så kunne du jo skrive til britta og tilbyde at sende dit smykke til hende, så kan hun selv befordre det til grønland.

tænk på dem der har doneret keramiske fade- tænk hvis de skal shippes til grønland?

personligt har jeg ikke fået besked om hvem jeg skal sende til, dvs jeg kan se vinder er fundet til mine ørenringe, men hun må være i bekneb for kvindens adresse.

_________________
Billede LOKE'S GHOST


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 5. nov 2010 10:58 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Indlæg: 1215
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Slap med en fra åbybro. Det er til at overkomme, overvejer faktisk at køre forbi og smide det i postkassen. Er "delvist" på vejen til Aalborg hvor jeg skal hente manden på kursus senere idag.

Men synes det er lidt svinsk i skal sende så dyrt. Evt. kunne man da sende til arangøren, så måtte hun da betale den abnorme porto. Men på den anden side, skulle nok have været et forbehold i konkurrencen med at det skulle være inden for Danmarks grænser. Tror reelt ikke det har strejfet hendes tanke at det kunne blive så dyrt i porto.
Men har også tænkt nogle gange at det var alt for mange donationer i forhold til indsamlingen. Men hvad kan man gøre. Undlade at deltage en anden gang, eller spørge hvor mange vedkommende ca. har anmodet om donationer, også vurderer derudfra om man vil. Ideen er jo rigtig god.

_________________
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 5. nov 2010 12:02 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
butler skrev:
Danagonia skrev:
Min mor var udsat for det samme. 50kr for at sende et tryk til Grønland... Tror iøvrigt der er personer som ender med at vinde mere end en ting... Synes måske det er lidt i overkanten.. Jeg donere ikke mere til den slags


Synes bare det er lidt ærgerligt at sidde med den trælse fornemmelse nu, og det gør nok også at jeg heller ikke donerer på den måde mere.


Lige præcis.... Det er rigtig øv...

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 5. nov 2010 12:05 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
Susanne i nord skrev:
Slap med en fra åbybro. Det er til at overkomme, overvejer faktisk at køre forbi og smide det i postkassen. Er "delvist" på vejen til Aalborg hvor jeg skal hente manden på kursus senere idag.

Men synes det er lidt svinsk i skal sende så dyrt. Evt. kunne man da sende til arangøren, så måtte hun da betale den abnorme porto. Men på den anden side, skulle nok have været et forbehold i konkurrencen med at det skulle være inden for Danmarks grænser. Tror reelt ikke det har strejfet hendes tanke at det kunne blive så dyrt i porto.
Men har også tænkt nogle gange at det var alt for mange donationer i forhold til indsamlingen. Men hvad kan man gøre. Undlade at deltage en anden gang, eller spørge hvor mange vedkommende ca. har anmodet om donationer, også vurderer derudfra om man vil. Ideen er jo rigtig god.


Jeg vil i hvert fald være mere skeptisk og spørge mere ind hvis jeg skal deltage i noget igen.... Heldigt du bare kan køre forbi med det. Jeg slap med 8,50kr i porto så det gør jo ingenting, men jeg synes måske det havde været bedre at sælge tingene på auktion når hun fik så meget. Jeg tænker alle der har doneret må næsten have vundet noget, og et lod koster 50kr. Det vil sige at vare der måske kunne have indbragt 20000kr eller mere hvis det var til fuld pris på auktion, nu bare er givet væk for sølle 7000kr, det er jo lidt dumt... Så en auktion havde da været langt bedre. I sidste ende har vi samlet alt for lidt penge ind og givet alt for mange væk, så efter min mening har denne indsamling ikke hjulpet kræft sønderligt

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 5. nov 2010 12:08 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Indlæg: 1215
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Danagonia skrev:
Susanne i nord skrev:
Slap med en fra åbybro. Det er til at overkomme, overvejer faktisk at køre forbi og smide det i postkassen. Er "delvist" på vejen til Aalborg hvor jeg skal hente manden på kursus senere idag.

Men synes det er lidt svinsk i skal sende så dyrt. Evt. kunne man da sende til arangøren, så måtte hun da betale den abnorme porto. Men på den anden side, skulle nok have været et forbehold i konkurrencen med at det skulle være inden for Danmarks grænser. Tror reelt ikke det har strejfet hendes tanke at det kunne blive så dyrt i porto.
Men har også tænkt nogle gange at det var alt for mange donationer i forhold til indsamlingen. Men hvad kan man gøre. Undlade at deltage en anden gang, eller spørge hvor mange vedkommende ca. har anmodet om donationer, også vurderer derudfra om man vil. Ideen er jo rigtig god.


Jeg vil i hvert fald være mere skeptisk og spørge mere ind hvis jeg skal deltage i noget igen.... Heldigt du bare kan køre forbi med det. Jeg slap med 8,50kr i porto så det gør jo ingenting, men jeg synes måske det havde været bedre at sælge tingene på auktion når hun fik så meget. Jeg tænker alle der har doneret må næsten have vundet noget, og et lod koster 50kr. Det vil sige at vare der måske kunne have indbragt 20000kr eller mere hvis det var til fuld pris på auktion, nu bare er givet væk for sølle 7000kr, det er jo lidt dumt... Så en auktion havde da været langt bedre. I sidste ende har vi samlet alt for lidt penge ind og givet alt for mange væk, så efter min mening har denne indsamling ikke hjulpet kræft sønderligt


Giver dig fuldstændigt ret....

_________________
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 5. nov 2010 16:21 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 21. feb 2009 17:29
Indlæg: 381
Geografisk sted: Studstrup
ja jeg tror heller ikke jeg donerer noget næste gang... det kan da ikke være rigtig at nogle personer får flere gaver for en egentlig lille donatie af 50 kr.... jeg kan ser at der står en vinder ovenpå det jeg har doneret men jeg har ikke hørt fra britta.... undrer mig om hvor lang tid det ta før hun sender mig adressen.

hun skulle har tænkt den hele lidt mer i gennem ;)


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker