Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv
Skriv et svar

Re: Tillykke til Blue Raven

søn 25. dec 2011 20:11

Osse tillykke fra mig. Det må kræve et godt helbred at have fødselsdag sådan en dag som i dg :-)

Re: Tillykke til Blue Raven

man 26. dec 2011 10:50

Et stort (forsinket) tillykke med fødselsdagen, BlueRaven. Håber du havde en rigtig dejlig dag. [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]

Re: Tillykke til Blue Raven

man 26. dec 2011 11:05

Også et stort forsinket tillykke herfra. Sikken en dag at have fødselsdag på. Jeg håber du havde en dejlig dag. :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor:

Re: Tillykke til Blue Raven

man 26. dec 2011 11:23

Et stort men ikke mindre velment tillykke fra mig.
Håber du har haft en god jul og en god fødselsdag.
Vil lige fortælle at min ring bare er blevet beundret her i julen :clap:
Den sidder jo på min finger ;) ;)

Re: Tillykke til Blue Raven

man 26. dec 2011 12:41

Tillykke med dagen :occasion-birthdaymulticolor:

Re: Tillykke til Blue Raven

man 26. dec 2011 17:10

Et stort forsinket tillykke BR håber du havde en dejlig dag, vi holdt også fødselsdag for vores største barnebarn som blev 16 år. Hernede skinnede solen også.
:occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor: [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]

Re: Tillykke til Blue Raven

man 26. dec 2011 18:58

BR stort tillykke med dagen @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- :ymparty: :occasion-birthdaymulticolor: [smilie=dannebrog02-medium.gif] :occasion-birthday: [smilie=santaclaus.gif] [smilie=naughtsanta.gif]

Re: Tillykke til Blue Raven

tirs 27. dec 2011 08:46

og forsinket tillykke fra mig Hanne, håber du havde en god fødselsdag [smilie=dannebrog02-medium.gif] :occasion-birthdaymulticolor: [smilie=dannebrog02-medium.gif]

Re: Tillykke til Blue Raven

tirs 27. dec 2011 11:55

her kommer så et noget forsinket tillykke. hip hip hurra.

Re: Tillykke til Blue Raven

tirs 27. dec 2011 12:47

[smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]
Tillykke med dagen :occasion-birthdaymulticolor:
(forsinket) håber du havde en skøn dag
Skriv et svar