Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv
Skriv et svar

Kan næsten ikke få armene ned!

tors 26. jan 2012 15:56

Jeg er bare SÅ stolt af mig selv.....
Jeg har lige været på vægten, og har ikke været på den siden i weekenden - På ca 2 måneder har jeg tabt mig 6,5 kg. Næsten alt mit tøj er for stort til mig.

Re: Kan næsten ikke få armene ned!

tors 26. jan 2012 16:56

Tillykke - hvor er det godt gået.
Jeg er lidt misundelig.

Re: Kan næsten ikke få armene ned!

tors 26. jan 2012 17:31

Tak, jeg ved ikke helt hvordan at jeg gjorde:-)

Re: Kan næsten ikke få armene ned!

tors 26. jan 2012 20:39

SÅDAN!! Hvor ER du bare sej.. Det er noget af det sværeste.. At komme af med de forbandede kilo. Har du gjort noget særligt eller er de bare røget af?

Re: Kan næsten ikke få armene ned!

tors 26. jan 2012 21:59

Flot gået. :-)

Re: Kan næsten ikke få armene ned!

tors 26. jan 2012 22:23

tillykke..flot gået :-D

Re: Kan næsten ikke få armene ned!

fre 27. jan 2012 01:09

B-) :ymapplause: :ymapplause:

Re: Kan næsten ikke få armene ned!

fre 27. jan 2012 08:05

Tak:-) Grunden til at jeg har tabt mig er, at jeg ikke spiser meget ost længere, at jeg ikke gider give de ekstra kroner som mange fedtholdige varer er steget, at jeg kun spiser når jeg er sulten (Der spiser jeg ikke så meget) og at jeg retter mig pænt efter max at drikke 7 genstande om ugen, udover det, så spiser jeg sjældent søde sager længere. Faktisk er der forsket i at det er gavnligt med en genstand om dagen, hvis man har lidt sul på sidebenene og evt. er i risicogruppen for at få diabetes, da alcoholen går ind og har en positiv virkning.

Re: Kan næsten ikke få armene ned!

fre 27. jan 2012 09:08

Rigtig flot og nu kan jeg forstå din bemærkning om dine bukser, da vi var hos Miska :)) :)) :)) =)) =))

Re: Kan næsten ikke få armene ned!

fre 27. jan 2012 10:54

SUPER GODT GÅET. Bare det var mig. :(( :((
Skriv et svar