Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv
Skriv et svar

Så skal der laves smykker igen.

fre 6. apr 2012 18:24

igår fandt jeg et super lækkert reol skrivebord på en genbrugsside på facebook, så fik overtalt min mand til at det måtte jeg få også smed vi den gæste seng som vi har haft stående med div. kasser og ragelse på det sidste 1½ år ud. og lavede vores ubrugte gæsteværelse om til mit nye hobbyrum. Hvor jeg ikke længere skal tænke på at skulle pakke sammen huj haj vilde dyr for nu skulle computerne på plads igen. Ser indtil videre sådan her ud.

Billede
Dejligt ikke, også skubber man lige bærbaren tilbage med den nye lydbog fra netlydbog.dk (her låner man gratis og lovligt lydbøger på dansk, er lige blevet opdateret og er blevet meget bedre) lidt tilbage. Også er der dømt alene hjemme fredagshygge. Btw. min yndlingsbarndomsbog kan hentes på netlydbog.dk Alana af tamora pierce er kommet op! Men lige nu er det Sonea af Trudi Canavan. og derefter game of the thrones.

også lige lidt af de ting jeg har forsømt pga. vigtigere ting. De dårlige samvittigheders kasse og konvolutter.
Billede

og til sidst men ikke mindst, favoritperlerne og flydende lykke hertil en dejlig fredag aften.
Billede

Men nu er jeg tilbage igen og glæder mig til at komme igang med at arbejde... Siden sidst har jeg fået ret så godt styr på at hækle og strikke simple ting, det kan man nemlig godt gøre imens lillepigen leger på legepladsen. hehe.

Re: Så skal der laves smykker igen.

lør 7. apr 2012 08:30

Yeaaah Susanne :ymhug:
Tilykke med dit fine bord og, ikke mindst, lysten til at lave smykker igen :-bd
Glæder mig til at se et billede af bordet når det er blevet B-) 'arbejdsbord' og flyder med alverdens ting og sager som du har gang i....
Må indrømme at jeg har savnet dig :x-

Re: Så skal der laves smykker igen.

lør 7. apr 2012 09:13

Hvor ser det bare godt ud.. :-bd

Det er en stor fornøjelse når man får "sit eget"... Så bliver der helt sikker lavet lidt mere...
Glæder mig til at se nyt fra din hånd.. ;)-

Re: Så skal der laves smykker igen.

lør 7. apr 2012 11:31

Velkommen tilbage, Susanne

Lyder fedt med eget hobby-rum.. der skal du nok få spenderet mange spændende timer..

Re: Så skal der laves smykker igen.

man 30. apr 2012 18:01

Hurra har fået arbejde de næste 3 måneder hos weber. Så fortsætter nok med at være stille lidt endnu.

Re: Så skal der laves smykker igen.

man 30. apr 2012 18:14

Tillykke, tillykke :ymparty: :ymparty: .

Så må vi håbe at grillsæson'en trækker ud (altså hvis det er hos Weber Grill)

Re: Så skal der laves smykker igen.

man 30. apr 2012 18:21

Det er det. Grill mad hver eneste dag til frokost. Super lækkert.

Re: Så skal der laves smykker igen.

man 30. apr 2012 18:28

Krydser fingre for at de simpelthen ikke kan undvære dig efter 3 mdr.

Hørte i tv-avisen i går at mange efterhånden ansættes som vikarer, og så får fast job.. så vi kan jo håbe @};-
Skriv et svar