Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv
Skriv et svar

Kræmmer

man 23. apr 2012 18:52

Ja jeg er her endnu og følger med ,men får ikke lavet så meget i smykkeriet i øjeblikket ,for jeg har kastet mig over kræmmeriet lige nu og er ved at købe nogle antikke dødsboer op ,som jeg får vurderet hos antikhandlerne rundt omkring ,så det tager meget af min tid lige nu og hvor ville jeg gerne bo i et større hus :ymhug: kram til alle herinde

Re: Kræmmer

man 23. apr 2012 20:31

Lyder spændende Lisbeth, støder du på nogle godter?

Re: Kræmmer

man 23. apr 2012 20:54

ja det kan du tro, folk har mange ting som de ikke skal bruge og det er ret spændende at komme ud til folk og kigge og byde ind på det :-D

Re: Kræmmer

tirs 24. apr 2012 06:37

Det kan jeg lige forestille mig - Dejlig måde at bruge sin tid på.

Re: Kræmmer

tirs 24. apr 2012 08:59

Hvor spændende Lisbeth..

Skal du så med tiden på kræmmermarkeder og sælge??

Re: Kræmmer

tirs 24. apr 2012 10:07

Nej Mette jeg skal ikke på kræmmermarkeder og sælge ,men det foregår over internettet hvor jeg har taget billeder af de forskellige antikke ting som jeg køber og folk byder på tingene og jeg er i forskellige kræmmer klubber hvor vi også køber hos hinanden når der er noget guf og ved bl a antikke dødsboer ,men mit hus er alt for lille hjælp :(( og det er en helt verden for sig ligesom smykkeverden men meget spænende

Re: Kræmmer

tirs 24. apr 2012 10:31

Lisbeth hvor kan vi se hvad du har tilsalg????????

Re: Kræmmer

tirs 24. apr 2012 15:26

Det sælges kun igennem kræmmer klubberne A-E :ymhug:

Re: Kræmmer

ons 25. apr 2012 06:47

okay :-(
Skriv et svar