Her er der mulighed for at beskrive vejledninger, og fortælle om metoder til smykkefremstilling
Skriv et svar

Re: Art Clay Silver

tors 7. jan 2010 19:37

Camilla: Du kan jo, som du også skriver, købe nogle roser (eller låne et par flotte blade). Evt. kunne du jo gå ind til en blomsterhandler, de har altid nogle overskuds blade fra langstilkede roser, og de skal formentlig ikke have noget for nogle få blade, de bliver jo alligevel smidt ud.

Og du er velkommen til at sende ringene, og hvad du ellers laver til mig, så skal jeg nok tromle. Du siger bare til, så finder vi ud af det. Men de skal pakkes meget grundigt ind, ellers risikerer du, at de knækker - en smykkeæske med vat, vil sikkert være velegnet.

Jeg bruger kun min tromle til art clay silver, så den er klar til en kørsel, når du har ringene færdige. Men jeg vil ikke tromle art clay kobber i den, da det kan smitte af på sølvet efterfølgende.

Jeg skal selv i gang i weekenden med at lave noget af art clay silver - det blev ikke rigtig til noget i juleferien, da jeg skulle lave momsregnskab og lageroptælling - pu ha sikken et arbejde.

Re: Art Clay Silver

fre 8. jan 2010 09:49

Camilla, jeg vil meget gerne høre om dine erfearinger med kobber art clay :D

Re: Art Clay Silver

fre 8. jan 2010 13:17

Jamen jeg skal lige have nogle erfaringer først :-D Har endnu ikke købt noget hjem. Jeg har besluttet mig for at starte med noget fimo, fordi det er en billig måde at blive bedre til formgivningen i leret. Jeg vil gerne ende et sted der minder om denne kunstner (Selvfølgelig med min helt egen stil, men kan godt lide teknikkerne)

http://plumevine.com/

Re: Art Clay Silver

fre 8. jan 2010 13:19

Jeg vente gerne :D
det er rigtig smart at øve sig med fimo, jeg læst meget om at dem der havde erfaringer med fimo havde det meget nemmere at går i gang med art clay.

Re: Art Clay Silver

fre 8. jan 2010 14:49

Hvor er det smukt og elegant, det hun laver :x-

Ja, det er nok en god ide at prøve med fimo først, det er ikke så dyrt som art clay silver. Nu har jeg ingen erfaringer med fimo - det er mange mange år siden, jeg lavede noget i fimo - så jeg ved ikke om det opfører sig på samme måde som art clay, når man arbejder med det.

Jeg er igang med at tørre korkler, så jeg kan komme igang med at lave lidt perler i art clay silver her i weekenden.

Re: Art Clay Silver

man 26. sep 2011 20:56

Danagonia, hvordan blev din ring? Trods megen læsning herinde er jeg ikke stødt på den endnu. Jeg er MEGET spændt på hvad resultatet blev :-h
Skriv et svar