Her er der mulighed for at beskrive vejledninger, og fortælle om metoder til smykkefremstilling
Skriv et svar

Flettet line med perler?

tors 19. aug 2010 13:27

Hej.

Jeg skal høre om der er nogle der kan hjælpe mig!

Jeg vil rigtig gerne lave en udstillingsline til min hund (eller faktisk flere, til dem alle) - jeg har tidligere knyttet nogle med perler, som er blevet fine, men det er tidskrævende, så jeg leder nu efter alternativer.

Jeg er faldet over disse liner - som jeg kan se er de flettet med fire flade snore; det er ikke noget problem, sådan kan jeg sagtens flette. Men(!) inden perlerne er der en eller anden knude, og jeg kan ikke gennemskue hvad det er for en og hvordan jeg laver den.

Er der en af jer, der kan spotte hvilken knude det er? Og som an forklare mig hvordan jeg gør.

På forhånd tak for hjælpen.
Louise


Billede
Billede
Billede
Billede

Re: Flettet line med perler?

tors 19. aug 2010 14:13

eiii, hvor fine......når man lige ser den orange f.eks. så synes jeg bare det ligner en alm. knude, man bare har strammet helt ned mod perlen, lidt ligesom man bruger en nål, eller specilet værktøj til mnår man laver knuder mellem ægte perler på snor.....men den sidste og de andre, der kunne billedet hodt se ud som om at der er slået knude og så efterfølgende limet noget på X henover knuden bagefter....??

men det kan være der er en anden der lige kan spotte hvad det er.... :think:

Re: Flettet line med perler?

ons 25. aug 2010 20:39

Jeg endte med bare at slå en simpel lille knude, og det ligner rigtig godt :) Tak for hjælpen!

Re: Flettet line med perler?

tors 26. aug 2010 09:17

velbekommen - du må sætte et billede ind, så jeg kan se den. ;)
Skriv et svar