Her er der mulighed for at beskrive vejledninger, og fortælle om metoder til smykkefremstilling
Skriv et svar

fra design til produktion????????????????

man 26. sep 2011 11:12

jeg vil høre om der er nogle herinde, som kender lidt til vejen fra ideen til et smykke er nedfældet på papir til den kan omsættes til fabrikation i Kina eller Korea eller tilsvarende?? er det muligt blot at lave en tegning og så få den omsat til real life og derpå sat i produktion? eller er det langt mere kompliceret end som så?

jeg tænker ikke på perler, men på låse og vedhæng og andre emner i metal

Re: fra design til produktion????????????????

man 26. sep 2011 15:51

Jeg tror vejen er lang og bumlet:-)
Jeg forsøgte på et tidspunkt med tøj, der skulle sys i Kina.. det kræver, at du er klar og tydelig omkring dine ønsker/krav, at du kender nogen, som forstår sproget og måden at arbejde på, at du selv tager derud og tjekker på resultatet, så du ikke får en masse tilsendt, som slet ikke lever op til dine drømme/ønsker, for det er jo penge lige ud af vinduet ..!!
Hvis du slet ingen forbindelser har, ville jeg overveje, om jeg skulle hoppe ud på dybt vand eller ej :-)
Desværre blev jeg syg,inden mit projekt blev sat i søen, men forberedelserne var lange og tidskrævende ..
Under alle omstændigheder .. held og lykke ..!!

Re: fra design til produktion????????????????

man 26. sep 2011 18:24

Pia skrev:jeg vil høre om der er nogle herinde, som kender lidt til vejen fra ideen til et smykke er nedfældet på papir til den kan omsættes til fabrikation i Kina eller Korea eller tilsvarende??


Ikke decideret, men jeg ville forsøge at høre på Amino. Der sidder adskillige i Kina og/eller med erfaring fra produktion i Kina, og de er meget hjælpsomme.

/Marianne
Skriv et svar