Her er der mulighed for at beskrive vejledninger, og fortælle om metoder til smykkefremstilling
Skriv et svar

Re: ørestikker

man 15. jun 2009 13:03

Hej Lotte.

Jeg skal prøve at se om jeg kan skaffe ørestikker med stilk i midten, men hvordan den bruges osv, det er jeg ikke ekspert i, jeg har aldrig selv lavet den slags øreringe, men måske nogle af de andre ved hvordan. :D :ymhug:

Re: ørestikker

man 15. jun 2009 13:13

Hej Lene

SUPER! 1000 tak.. Jeg skal nok finde ud af hvordan jeg skal bruge den. Har allerede en ide, men om den kan virkelig gøres, ved jeg ikke, men det kan da komme an på en prøve.. Eller også får jeg en lang :liar: .

Hvis du finder dem, kan jeg samtidig proppe det i min kurv som jeg allerede nu går og drømmer om.. Hvorfor skal du også få nyt hjem, når man liiiiiiige har bestilt. :p Det er fandme en iorden salgsteknik at have. Ha ha..

Nå, jeg vil søge videre på nettet, efter vejledninger til hvordan man laver ørestikkers..

Re: ørestikker

man 15. jun 2009 13:19

Vi har alle været ny begynder så du skal da bare spørge og ikke noget med at du skal have det ud i pap vi er her for at hjælpe hianden det er det er er hele meningen med lenes forum. og det med di stikker med en lille dims i er så man kan lime perlen direkte ind på og så skal der ikke være huld igennem perlen men kun et lille stykke ind.

Re: ørestikker

man 15. jun 2009 13:21

Ja du skal bare spørge Lene om hun kan skaffe det hjem ,så gør hun alt hvad hun kan hvis det kan lade sig gøre :clap: og det er dejligt at vi herinde har vores helt egen perlepusher ;)-

Re: ørestikker

man 15. jun 2009 13:31

Ja det er da helt fantastisk. jeg er allerede helt euforisk over det.. :D

Re: ørestikker

man 15. jun 2009 13:51

=)) =)) Ja nu bliver jeg ski osse kaldt perlepusher herhjemme. =))

Re: ørestikker

man 15. jun 2009 14:20

Det kan jeg godt forstå =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))

Re: ørestikker

man 15. jun 2009 14:37

Det ville være rigtig rart at man kunne få alt det og bare ET sted.....men sådan er det desværre ikke - men man findefrr hurtigt nogle yndlings "perlepushere"....som man så kan hoppe lidt imellem og få ALLE de ting man gerne vil have....

Re: ørestikker

man 15. jun 2009 15:05

Perlepusher. :)) :)) :)) :)) Men det er nu ikke det verste man kan kaldes. =)) =)) =))

Re: ørestikker

man 15. jun 2009 15:15

¨hehe.. Nej det må da være meget rart og kært barn har jo mange navne, er der nogen der siger. :D

Nu kunne jeg ikke dy mig alligevel, så jeg har bestilt en maaaaaaaasse hos Lene.. :p
Skriv et svar