Her kan du vise os allesammen hvad du har købt af spændende ting til smykkefremstilling, det være sig perler, tilbehør, værktøj, o.a
Skriv et svar

Re: Udstilling

man 16. nov 2009 18:10

Beige farven er meget fint til kobber og den grønne sko er også fin til kobber og so cute og jeg syntes du skal beholde dit øreringe stativ for det er råt og femenin samtidigt ;)-

Re: Udstilling

man 16. nov 2009 18:58

Jeg er helt enig - dine smykker vil gøre sig bedst på beige, og det er en god ide med en grøn dug, gerne en lys grøn a'al skoen, som matcher godt til kobber, uanset om det er oxideret eller ubehandlet kobber.

Det er da synd, at du ikke har tid til at deltage i udstillingen. Men nu har du jo fået fat en nogle flotte smykkeginer.

Har du forresten set, at Føtex har smykkehænder, du kan jo bare spraymale i en beige farve, så det matcher resten. Deres smykkehænder er i en OK kvalitet, og er absolut billigere, end hvad jeg har set andre steder.

Re: Udstilling

man 16. nov 2009 19:02

Havfruen skrev:Du kan bruge den samme til øreringe hvis det er til hængeøreringe.


Jae jeg tror ikke de vil hænge pænt derpå. Kan godt lide øreringene får lov at dingle, ligesom hvis de hang på ørene :-D

Re: Udstilling

man 16. nov 2009 19:06

Lise skrev:Jeg er helt enig - dine smykker vil gøre sig bedst på beige, og det er en god ide med en grøn dug, gerne en lys grøn a'al skoen, som matcher godt til kobber, uanset om det er oxideret eller ubehandlet kobber.

Det er da synd, at du ikke har tid til at deltage i udstillingen. Men nu har du jo fået fat en nogle flotte smykkeginer.

Har du forresten set, at Føtex har smykkehænder, du kan jo bare spraymale i en beige farve, så det matcher resten. Deres smykkehænder er i en OK kvalitet, og er absolut billigere, end hvad jeg har set andre steder.


Det vil jeg da lige se på :-D Jeg havde faktisk forelsket mig i denne hånd fra sælgeren der også har skoen;

Billede

Og ja det skal være en helt lys sart grøn, i samme farve som skoen :-D

Re: Udstilling

tors 3. dec 2009 12:04

Jeg kan godt lide at du beholder den ramme til øreringene, for den er altså så fin, og jeg synes den passer rigtig godt til dine smykker :-)

Re: Udstilling

tors 3. dec 2009 12:51

Den sko kan man købe hos kop og kande, mener den
koster omkring 50 kr.Er ikke sikker på det er den samme,
men den ligner.

Power woman
Skriv et svar