Switch to full style
Her kan du vise os allesammen hvad du har købt af spændende ting til smykkefremstilling, det være sig perler, tilbehør, værktøj, o.a
Skriv et svar

Udstilling

man 16. nov 2009 12:48

Jeg har købt lidt prof udstyr til udstillinger. Blev tilbudt en plads på Trapholts julemarked, men skulle desværre arbejde. Men nu har jeg i det mindste udstyret til næste gang:

Den her er lidt smart, der er plads til 20 vedhæng, og det er jo det jeg gør mest i :-D

Billede

Billede

Billede

Billede

Jeg har overvejet farverne længe, sort duer bare overhovedet ikke til mine oxiderede smykker, og hvid er bare ikke pænt til kobberet, så lidt utraditionelt valgte jeg den hudfarvede/beige...

Til mine ringe:

Billede

Synes den var sød og passede godt til mit eventyr tema... Jeg har ikke købt den endnu, for kan ikke bestemme mig for hvilken farve det skal være :-D

Jeg beholder mit hjemmelavede øreringestativ, for de fungerede faktisk rigtig godt.

Billede

Og så tror jeg at jeg vil have en lilla eller lysegrøn du.

Re: Udstilling

man 16. nov 2009 12:58

jeg er VILD med skoen.. Den er simpelthen helt fantastisk.. :x- :x- :x-

Re: Udstilling

man 16. nov 2009 13:01

og det er jeg også - samler på dem.....hvor stor er den Camilla og hvor har du fundet den ?? =p~

God ide mht. de hudfarvede giner - dem kan man da hænge / sætte hvilken som helst farve til......og absolut flot mht. kobber.

Re: Udstilling

man 16. nov 2009 13:04

Jeg tror du har ret i at de hudfarvede viser dine smykker fra den flotteste side.

Jeg er også VILD med den sko. Mig have!!! =p~

Re: Udstilling

man 16. nov 2009 13:07

Det er flote ting du har købt, men jeg synes det er synd at du ikke køber noget til øreringene som passer til
og så vil jeg gerne have en adrasse på hvor du har købt den første den til vedhengene.Og farven er bar super for du har ret i at sort og vit kan snupe alt det pæne fra dine ting men faktis også fra mange andre smykker.Og skoen er bare for sød. @};-

Re: Udstilling

man 16. nov 2009 13:08

Den beigefarved er flot til kobber, og så ville jeg holde mig til grønt da jeg synes det passer bedst til beige.
Jeg synes også dit øreringestativ er super. Kan godt forstå du vil beholde det.

Re: Udstilling

man 16. nov 2009 14:01

Det ser supergodt ud, jeg holder også på den beige, helt sikkert !
Og så den sko der... :ymhug: :ymhug: :ymhug:
Den er bare lige prikken over iet :dance:
Den er meget iøjnefaldene og sååå sød.

Re: Udstilling

man 16. nov 2009 15:54

Skoen er fra denne sælger; http://stores.ebay.com/Merx2Go_Jewelry- ... ec0Q2em322

Hun har også mange andre søde, de er lidt dyre, men synes altså de er det værd...
15cmLX 5cmBX10cmH

De beige farvede buster er herfra: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... K:MEWNX:IT

De er også i sort :-D

Re: Udstilling

man 16. nov 2009 15:55

Havfruen skrev:Det er flote ting du har købt, men jeg synes det er synd at du ikke køber noget til øreringene som passer til
og så vil jeg gerne have en adrasse på hvor du har købt den første den til vedhengene.Og farven er bar super for du har ret i at sort og vit kan snupe alt det pæne fra dine ting men faktis også fra mange andre smykker.Og skoen er bare for sød. @};-


Jeg synes bare ikke deres ting til øreringene er så pæne, og vil godt beholde lidt af mit "anderledes" look. Det må godt se lidt anderledes ud end det alle andre har

Re: Udstilling

man 16. nov 2009 16:31

Du kan bruge den samme til øreringe hvis det er til hængeøreringe.
Skriv et svar