Her kan du vise os allesammen hvad du har købt af spændende ting til smykkefremstilling, det være sig perler, tilbehør, værktøj, o.a
Skriv et svar

Re: Tomato...

søn 16. maj 2010 14:41

Jeg var jo derinde i går, købte ikke ret meget, så gider ikke rigtig tage billeder :-D
Jeg er nu nok blevet Ebay skadet, synes ikke jeg havde den store købe lyst :-D

Re: Tomato...

søn 16. maj 2010 20:38

Lækre porcelænsperler.
Jeg glemte fuldstændig at melde tilbage mht. Tomato-turen, undskyld :ymblushing:
Men kan forstå på det hele at du også blev hjemme den dag, og tog derind selv en anden dag. Her gik der ferie i den og det var dejligt at have nogle dage hjemme sammen, så jeg havde for en gang skyld ikke tankerne på perler (ikke så tit det sker) :D

Re: Tomato...

man 17. maj 2010 08:17

Jeg synes nu heller ikke det var ligeså spændende som det plejede at være og manglede alt deres gode knyttesnor i pang farver.....øvøvøv.....men fik da lidt med og en smadder sød taske med kaninpels til 40,00 kr.

Re: Tomato...

man 17. maj 2010 13:18

ild-smykker.dk skrev:Lækre porcelænsperler.
Jeg glemte fuldstændig at melde tilbage mht. Tomato-turen, undskyld :ymblushing:
Men kan forstå på det hele at du også blev hjemme den dag, og tog derind selv en anden dag. Her gik der ferie i den og det var dejligt at have nogle dage hjemme sammen, så jeg havde for en gang skyld ikke tankerne på perler (ikke så tit det sker) :D


Det er helt ok Irene. ;)-
Min mand skulle alligevel til Bagsværd og hente MC støvler og dragt fredag, så vi lavede en hyggetur i den KBH´ske...
Mærkeligt nok foreslog han selv, at vi kunne køre til Tomato først... =))
Skriv et svar