Switch to full style
Her kan du vise os allesammen hvad du har købt af spændende ting til smykkefremstilling, det være sig perler, tilbehør, værktøj, o.a
Skriv et svar

Fra Kina til mig !

lør 25. dec 2010 19:47

Kender én, som kommer til Kina en gang imellem..... denne gang tog han perler med hjem til mig !!!
Her er hastigt tagede billeder med at guffet....
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Glæder mig til at lege lidt med perler i de få fridage, der kommer i den kommende tid med årsregnskab mm....

Re: Fra Kina til mig !

lør 25. dec 2010 20:26

Hold da fest nogle dejlige sager. der var du altså heldig:-) tillykke med det:-)

Re: Fra Kina til mig !

lør 25. dec 2010 20:32

Ja det er guf og hvor er han dygtig til at købe perler :dance: :dance: :dance:

Re: Fra Kina til mig !

søn 26. dec 2010 10:40

Hold da op en masse lækre perler :-o det er det rene guf :-o

Re: Fra Kina til mig !

man 27. dec 2010 16:05

Kan jeg ikke lige lære ham at kende så han også kan købe med til mig??? ;)-

Lækre perler. :x- :x-

Re: Fra Kina til mig !

man 27. dec 2010 18:54

Dejlig pakke her til jul, næsten en julegave. Det er nogle meget flotte perler, tillykke med din pakke [smilie=svartpuss.gif]

Re: Fra Kina til mig !

tirs 28. dec 2010 18:59

Ihh hvor er du heldig, hvor finder man sådan en der sådan køber perler med hjem til en? :D

Re: Fra Kina til mig !

ons 29. dec 2010 20:56

Diddah skrev:Ihh hvor er du heldig, hvor finder man sådan en der sådan køber perler med hjem til en? :D


Det gælder bare om at have antennerne ude, når man hører om nogen, som skal en tur derud :D og så selvfølgelig ikke være bange for at spørge.

Re: Fra Kina til mig !

ons 29. dec 2010 21:13

He he så sandt! Og kan se det er dejligt når man tør hold fast en masse lækre ting

Re: Fra Kina til mig !

ons 29. dec 2010 21:39

Ser billeder ser billeder, hvor alle vi perletosser vandrer op og ned af gader og stræder med store antenner der drejer rundt på vores hoveder :-D
Skriv et svar