Her kan du vise os allesammen hvad du har købt af spændende ting til smykkefremstilling, det være sig perler, tilbehør, værktøj, o.a
Skriv et svar

Re: Gode tænger!

man 15. jun 2009 19:49

Jepp... Jeg vil dog sige, at hvis du alligevel købe nogle billige tænger, så er dem fra panduro til 50kr efter min mening lige så gode som dem til 100kr andre steder fra :-D Og jeg har efterhånden et kæmpe tænge lager, for jeg leder altid efter den helt perfekte... Til jul skal lindström tængerne stå højt på min ønskeseddel :-D

Re: Gode tænger!

man 15. jun 2009 20:40

Er de rnogen som ved hvor man kan få en rundtang med MEEEEEEEEEEEEEEEGET tynde spidser. Synes dem jeg har er for tykke faktisk, eller kunne godt tænke mig en meget tyndspidset.

Re: Gode tænger!

man 15. jun 2009 20:49

Hende der er et link til, under de blå tænger, hun har nogle der er meget små...

Re: Gode tænger!

man 15. jun 2009 20:53

Tak Camilla

Re: Gode tænger!

tirs 16. jun 2009 18:39

jah men jeg må måske bare købe de dyre og så starte med en og så købe den næste en anden gang ;)
men er den meget tyk i enden den fra lene... ved du hvordan den er i forhold til panduros???

Re: Gode tænger!

tirs 16. jun 2009 20:12

Altså selve den øverste del som man bruger til at bøje wiren med, er tyndere end dem hos panduro
Skriv et svar