Switch to full style
Her kan du vise os allesammen hvad du har købt af spændende ting til smykkefremstilling, det være sig perler, tilbehør, værktøj, o.a
Skriv et svar

Bryllups ting!

søn 13. sep 2009 14:48

Jeg har fået stofprøver på min kjole hjem, samt lidt perler som passer i farven til at lave smykker af ;)

Billede

Og så kom min sommerfugl hjem :-D fra denne sælger: http://www.etsy.com/shop.php?user_id=7155939

Billede

Jeg synes den er smadder flot, og den passer fint i farven til brudekjolen, så hvis jeg får lavet et flot smykke ud af den, kan det være jeg bruger den i stedet for den store jade dråbe oven over :-D

Re: Bryllups ting!

søn 13. sep 2009 15:29

Det er nogle smukke farver du har valgt til din brylups ting og jeg glæder mig til at se hvad du får lavet. og til at se dig med kjolen på. :dance:

Re: Bryllups ting!

søn 13. sep 2009 15:42

Superflotte farver. Det bliver meget spændende at se færdige resultater

Re: Bryllups ting!

søn 13. sep 2009 16:11

Det ser godt nok lækkert ud. Skønne farver.. Jeg glæder mig til at se det færdige resultat.. Og dig ikke mindst! :x- :x-

Re: Bryllups ting!

søn 13. sep 2009 18:14

Super flotte farver, din brudekjole bliver lavet i :x- Stoffet ser super lækket ud, dejligt rustikt og elegant :clap:

Jeg glæder mig til at se billeder af dig i kjolen sammen med dine smykker :x- også selvfølgelig med din prins ved siden af :x-

Re: Bryllups ting!

søn 13. sep 2009 18:18

Jeg siger det samme som pigerne flot og smuk farve og jeg glæder mig til at se billeder og sommerfuglen er meget smuk :x-

Re: Bryllups ting!

man 14. sep 2009 08:02

Superflot stof og jadedråp!!!!!!!! Men summerfulg er ikke lige mig - alt for plastigagtig ;;)

Re: Bryllups ting!

man 14. sep 2009 08:05

Smykkeunivers skrev:Superflot stof og jadedråp!!!!!!!! Men summerfulg er ikke lige mig - alt for plastigagtig ;;)


Ja jeg ved godt hvad du mener. Men det er jo en ægte sommerfugle inde bagved plastikken. Og når man holder den op mod huden, kan man næsten ikke se plastikken. Så ligner det bare en svævende sommerfugl :-D

Re: Bryllups ting!

man 14. sep 2009 09:15

Synes klart du skal bruge sommerfuglen og lave noget rigtig romantisk noget.....jade dråben kan du måske få indoperet til en broche/ bælte til kjolen istedet for........

Re: Bryllups ting!

man 14. sep 2009 09:39

Linda skrev:Synes klart du skal bruge sommerfuglen og lave noget rigtig romantisk noget.....jade dråben kan du måske få indoperet til en broche/ bælte til kjolen istedet for........


Der skal være totalt meget bling bling på, så det hele skal bruges :-D Skal jo også have noget diadem af en art...
Skriv et svar