Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet
Skriv et svar

Re: Futte igen. :-(

ons 25. nov 2009 16:21

Ih det var rigtig godt at han ikke fejlede noget det lille pus, for det er vores små børn og de skal passes og plejes og forkæles :x-

Re: Futte igen. :-(

ons 25. nov 2009 19:12

Futte er død.

Jeg hentede ham og nåede kun lige at pakke ham ind i et tæppe og sidde med ham liggende på mig i få minutter, så bed han mig 2 gange, pev lidt og var borte. Er total knust.

Billede
R.I.P. min ven. Du ved at jeg vil savne dig til evig tid. =((

Re: Futte igen. Han er død.

ons 25. nov 2009 19:58

Det gør mig utrolig ondt at høre.. Jeg tænker meget på dig og sender en kærlig tanke til Futte :x- :x- :x-

Re: Futte igen. Han er død.

ons 25. nov 2009 20:18

Det gør mig ondt at høre at du har mistet ham på trods af alt det du har gjort for ham. :ymhug: :ymhug: :ymhug:

Re: Futte igen. Han er død.

ons 25. nov 2009 20:37

Åh Charlotte. Det gør mig meget ond - Ved godt hvordan det er at miste et kæledyr, som man jo " elsker "

Re: Futte igen. Han er død.

ons 25. nov 2009 20:56

Det gør mig ondt at høre, vi er jo alle kommet til at holde meget af Futte. Synd han skulle så meget grumt igennem inden han fik fred. Men godt at han var i kærlige hænder, da det skete, det er så synd, når de bare ligger alene i buret.

Du har gjort, hvad du kunne :ymhug:

Re: Futte igen. Han er død.

ons 25. nov 2009 21:16

det jeg ked af at hører ;( men du gjorde alt hvad du kunne for ham...

Re: Futte igen. Han er død.

tors 26. nov 2009 07:23

Er utrolig ked af at hører at han er død. Men han må åbenbart havde haft et eller andet som er gået galt. Så vi må bare håbe han nu slipper for evt smerter osv.

Kender det kun alt for godt når man mister en af sine små bebser. Husk at nyd dine andre så de ikke ligger mærke til at han er væk. Han vil altid være i dit hjerte :x- :x- :x-

Re: Futte igen. Han er død.

tors 26. nov 2009 08:29

Øv - blev ellers så glad på dine vegne, da du skrev igår at det bare var fedt - det er superhårdt at miste nogen man holder af, det være sig dyr eller mennesker.

Re: Futte igen. Han er død.

tors 26. nov 2009 09:01

Eiiii, Charlotte... Hvad pokker gik galt?!
Alting tegnede jo så godt nu..... Og så den pludselige drejning!? PUHA - godt du sad med ham - og han fik din tryghed og varme... Selvom det er en ringe trøst!!
Tænker på dig.... ♥
Skriv et svar