Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet
Skriv et svar

Så fik jeg syet den

tors 11. mar 2010 08:58

HJÆLP
Jeg er gået igang med at sy en taske af cykelslange eller retter sagt jeg ville sy en taske af cykelslange men det driller mig.
så jeg ville lige høre om nogle af jer har erfaring med at sy i det lo.....
Jeg bruger en nål 110 jeg har sat tråldspændingen ned har prøvet at ligge bagepapir oven på/neden under. Men undertråden samler sig sammen nedden under i knuder.
HVad gør jeg :ympray:

Så blev den færdig :O)
Billede
Billede
Billede[/quote]
Senest rettet af lapsen fre 12. mar 2010 11:18, rettet i alt 1 gang.

Re: Hjælp til at sy i cykelslanger

tors 11. mar 2010 09:33

Har ikke prøvet at sy i cykelslanger, men har syet en del i læder/ruskind : der bruger jeg en lædernål dvs den er trekantet og meget skarp i nålen. Prøv det, men du skal nok i en specialforretning for at købe en maskin lædernål.

Re: Hjælp til at sy i cykelslanger

tors 11. mar 2010 09:43

Jeg har absolut ingen ide om hvordan man gør, men jeg glæder mig rigtig meget til at se resultatet. Det lyder vildt spændende.. :D

Re: Hjælp til at sy i cykelslanger

tors 11. mar 2010 09:47

Jeg vil tro du skal have en meget speciel symaskine for at kunne klare så tyk en ting.....(læder symaskine) og de er IKKE billige, ellers er det nok i hånden......men va der ikke en herinde eller på det andet forum som netop havde lavet en taske i cykelslange......send en pb til hende.... ;)

Det er på det andet forum - dimsedutten
http://line-design.dk/Forum/phpBB2/view ... mi#p123809

Re: Så fik jeg syet den

lør 13. mar 2010 18:16

Fik den syet på en alm symaskine :-D
Men tak for tippet

Re: Så fik jeg syet den

lør 13. mar 2010 18:22

Den er bare bleven fin og ser helt prof ud.

Re: Så fik jeg syet den

lør 13. mar 2010 18:31

Ej hvor er den bare blevet cool.. :ymapplause:

Re: Så fik jeg syet den

søn 14. mar 2010 10:25

Super flot. Hvor stor er den? Godt gået :clap: :clap: :clap:
Skriv et svar