Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet
Skriv et svar

Min skønne have

lør 12. jun 2010 13:09

Her får i lige et par billeder af vores dejlige have, som er en af alle mine andre hobbyer.
Det er nu skønnest når solen skinner, og familien kommer forbi til en dejlig grill aften. :D

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Re: Min skønne have

lør 12. jun 2010 13:18

Sikke en stor have du har. Den er flot. :x-

Re: Min skønne have

lør 12. jun 2010 13:39

Super skøn have. Det kunne være vi her fra Sjællan skulle lave en tur over til dig, kan se du har masser af plads til en teltlejr :D :D :D :D

Re: Min skønne have

lør 12. jun 2010 14:52

Hold da helt op hvor har i en kæmpe stor have og så er den så veldholt. bare det var min som var holdt. vi andre vil da også gerne være med på en tælt lejer så vi kan se alle dine dejlige ting og sager.

Re: Min skønne have

lør 12. jun 2010 15:24

Selvfølgelig Kirsten. Nu må vi se om Lene har mod på teltlejr på sit fine græs :D :D

Re: Min skønne have

lør 12. jun 2010 16:00

Whau - sikke en smuk og velholdt have :clap:

Det er helt fantastisk :clap: Bare det var min, jeg har kun en altan :x-

Re: Min skønne have

lør 12. jun 2010 22:06

Hold da op den er stor. Flot have Lene

Re: Min skønne have

søn 13. jun 2010 08:35

Tak piger for jeres søde ord, men det om teltlejr, det må jeg lige tænke over, men jeg får et rigtig sjovt billede på nethinden, af en masse kvinder omkring lejrbålet der leger med perler. =)) =))

Re: Min skønne have

søn 13. jun 2010 12:07

Wauw en lækker have. Gid vores have var så flot. Vi har også en ret stor have, men den er slet ikke så flot anlagt som jeres. Håber det kommer med tiden, men der er jo så meget andet man også liiiiige skal nå. Har egentlig aldrig før været havemenneske. Flyttede sidste forår fra 4. sal på Østerbro til hus og have i Nordsjælland, så de grønne fingre er ikke helt på plads endnu. Men synes det er super hyggeligt og meget afstressende. Nu vil jeg bare gerne have lidt sol til alle mine stakkels druknede blomster.

Re: Min skønne have

søn 13. jun 2010 12:29

Hvor er det en skøn have Lene,, med plads til både store træer og bede - den ser stor ud, det må være dejligt med så mange kvm - så kan jo få udført alle sine ideer ;)
Skriv et svar