Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet
Skriv et svar

Flere taske af dåseclips/pullrings

lør 6. nov 2010 16:56

Her er lidt af hvad der er lavet :)

Pung i grå str. ca. 16x11cm
Billede

Taske i lyserød med en hæklet blomst str. ca. 20x12 cm
Billede

mobil etui str. ca. 8,5x18 cm, remmen er så lang at den kan hænge om halsen - dem har jeg efterhånden lavet nogle stykker af :)
Billede

skuldertaske str. ca. 25x16cm, også denne model er der lavet nogler stykker af, i forskellige farver :)
Billede

Re: Flere taske af dåseclips/pullrings

lør 6. nov 2010 19:49

Ja, nu kan jeg også og er i fuld gang :-D Den er rigtig sød, den med blomsten.

Re: Flere taske af dåseclips/pullrings

lør 6. nov 2010 21:03

Ja det er dejligt nemt og afstressende ikke (dog mest når dåserne skal bundes - 8-} griner )

Re: Flere taske af dåseclips/pullrings

søn 7. nov 2010 00:49

:D

Skal lige have det ind på rygraden - men hold da op så mange forskellige tenikker der er.. Jeg har lært 2 i dag og skal ikke lære flere, før de 2 bliver afstressende ;)-

Re: Flere taske af dåseclips/pullrings

man 8. nov 2010 09:58

jeg samler også for en der bruger dem til tasker.....men jeg gad da godt selv kunne finde ud af at lave, den der mobilholdefrr og taske n med blomsten er da bare for søde.....har du en opskrift på hvordan mangør??

hvis du vil ud med hemligheden altså..... :whistle:

Re: Flere taske af dåseclips/pullrings

man 8. nov 2010 11:45

De er rigtig fine - især den med blomsten :clap: :clap: :clap:

Re: Flere taske af dåseclips/pullrings

man 8. nov 2010 21:17

Jeg har desværre ingen opskrift, jeg har lært det af en ældre dame - så det sidder i hovedet....
Jeg ved godt der findes forskellige teknikker, og jeg leger også med dem - men indtil vidre er det denne der falder mig bedst i hænderne :)

Re: Flere taske af dåseclips/pullrings

man 8. nov 2010 22:53

Hi Hi de ser rigtig flotte ud god ide med al det genbrug

Re: Flere taske af dåseclips/pullrings

fre 12. nov 2010 17:35

Jeg har nævnt det før, og der er altså bare SÅ cool Billede
Den med blomsten er måske lidt for lyserød efter min smag (meget overraskende, ikke?),
men de andre er altså helt fantastiske.

Du får lige lit roterende dåser for det fine arbejde: Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede BilledeBillede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede


Nu sidder jeg bare og venter på, du går helt agurk, og laver en rygsæk eller vinterjakke... :-D

Billede

Re: Flere taske af dåseclips/pullrings

fre 12. nov 2010 19:54

Griner :)) - men har lige modtaget 2 kg dåseclips - de fylder altså en del :whistle: - så over vejer at lave en håndtaske, hæklet med nylonsnørre - så det bliver mere usynligt. Tasken skal først være klar i marts måned - så jeg har lige tid til at blive færdig med nogle andre projekter først - og gennemtænke modellen helt i mit hovede......

Og den lyserøde taske med blomsten blev lavet til en lille prinsesse på 8 år, der bare er til lyserød - en rigtig lille dame ;)) så jeg måtte pænt rette mig ind efter farve valg :p

Så nu skal jeg igang med at vaske, tørre og sortere 2 kg clips - det tager vist også lidt tid 8-}
Skriv et svar