Switch to full style
Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet
Skriv et svar

Håndarbejde

tirs 10. feb 2009 11:32

Her vil jeg lige fortælle lidt om mine andre interesser.
Jeg elsker simpelthen at strikke, og hækle, og jeg er medlem af et rigtig dejligt håndarbejdsforum, med en masse dejlige mennesker, og nogle meget venlige administratorer, man kan få svar på næsten hvad som helst om håndarbejde, og der er også meget andet på forummet, og jeg er ganske afhængig, jeg er derinde hver dag, flere gange om dagen.
Der er mange rigtig gode tiltag, såsom at lave håndarbejde til mødrehjælpen, og til neonatal afdelingerne på nogle sygehuse, det er rigtig flot gjordt , syntes jeg.
Der er også jule, og fødselsdagsklubber man kan blive medlem af, det er bare så hyggeligt det hele, jeg syntes at i skal kigge derind hvis i ikke allerede kender forummet, her kommer der et link http://www.kreativsiden.dk

Jeg vil lægge nogle billeder af mit håndarbejde ind lidt senere, og jeg håber at i andre også vil gøre det.

Re: Håndarbejde

søn 22. feb 2009 21:44

Tak for linket, jeg vil meget gerne lærer at strikke eller hækle, man kan jo ikke sidde og lege med perler hele tiden :D

Re: Håndarbejde

man 23. feb 2009 15:29

Hej Lene
Tak for linket til den dejlige håndarbejdes side. har allerede melt mig til og har skrevet at det var dig der anbefalrde dem. skal lige finde ud af den side, der er mangge ting at holde øje med der inde. Deres omgamgston er lige så rar som her inde hos dig.
:character-ariel:

Re: Håndarbejde

man 23. feb 2009 15:45

Hej Havfrue

Mange tak for de pæne ord :greetings-wavingyellow:

Re: Håndarbejde

søn 15. mar 2009 00:14

Jeg vil da også lige fortælle med:)

Udover smykker laver jeg meget hårpynt som er oppe i tiden.
Både med filt og læder.
Synes det er rart at have noget andet man kan gå i gang med hvis man bliver sur på sine perler fordi de driller :)

Re: Håndarbejde

søn 15. mar 2009 10:50

Det lyder sørme da spændende, Lucasdesign, vi vil da meget gerne se nogle billeder. :p

Re: Håndarbejde

søn 15. mar 2009 10:57

Lucasdesign skrev:Jeg vil da også lige fortælle med:)

Udover smykker laver jeg meget hårpynt som er oppe i tiden.
Både med filt og læder.
Synes det er rart at have noget andet man kan gå i gang med hvis man bliver sur på sine perler fordi de driller :)


Laver du også hårpynt til børn. Mit barnebarn er vild med hårbøjler :?: :?:

Re: Håndarbejde

søn 15. mar 2009 11:33

Der er jeg også medlem af for et stykke tid siden Lene og det er også et dejlig forum :clap: :clap: :dance:

Re: Håndarbejde

søn 15. mar 2009 19:38

butler skrev:
Lucasdesign skrev:Jeg vil da også lige fortælle med:)

Udover smykker laver jeg meget hårpynt som er oppe i tiden.
Både med filt og læder.
Synes det er rart at have noget andet man kan gå i gang med hvis man bliver sur på sine perler fordi de driller :)


Laver du også hårpynt til børn. Mit barnebarn er vild med hårbøjler :?: :?:



Ja det gør jeg da :) Det må jo bare være og finde en hårbøjle der er lidt mindre.
Du kan evt få min mail hvis det er ,

Venligst
Louise
Skriv et svar