Her kan oprettes konkurrencer af brugerne
Skriv et svar

Hvem vil overtage konkurrencerne??

tirs 2. aug 2011 14:51

Jeg får meget travlt her efter sommerferien, derfor ville jeg høre om der var nogen der ville overtage konkurrencerne??

Det indebære at man finder på et tema en gang om måneden (Vi kunne evt. nøjes med at have konkurrence hver anden måned) Så skal man oprette en afstemningstråd og sørge for at vinderne bliver meddelt til præmiesponsorene. Derudover har jeg også brugt tid på at skaffe præmie, ved simpelthen at skrive til forskellige smykkefirmaer og bede om donationer.

Synes det er ærgerligt hvis konkurrencerne dør ud, men har desværre nok ikke helt overskud til det længere.

Re: Hvem vil overtage konkurrencerne??

søn 14. aug 2011 18:27

Slet ingen der har lyst til at overtage??

Re: Hvem vil overtage konkurrencerne??

søn 14. aug 2011 18:43

Hvis jeg må prøve, så vil gerne forsøge at skaffe nogle sponsor præmier til, at starte en konkurrence til september måned.

Går jo ledig, så kan da se det som en øvelse i korrespondance, tilbuds skrivning mm.
Kommer til at have en hel del timer alene hjemme, da lille pigen er i dagpleje og manden er i aktivering.
Skal præmierne være smykkerelaterede, eller er gavekort til landsdækkende forretninger ok, eller biografer.

Re: Hvem vil overtage konkurrencerne??

søn 14. aug 2011 18:53

Susanne i nord skrev:Hvis jeg må prøve, så vil gerne forsøge at skaffe nogle sponsor præmier til, at starte en konkurrence til september måned.

Går jo ledig, så kan da se det som en øvelse i korrespondance, tilbuds skrivning mm.
Kommer til at have en hel del timer alene hjemme, da lille pigen er i dagpleje og manden er i aktivering.
Skal præmierne være smykkerelaterede, eller er gavekort til landsdækkende forretninger ok, eller biografer.


Præmierne kan være alt mellem himmel og jord. Der er ikke rigtig nogen regler, så den der står for det, må gøre som hun synes det er bedst :-D Ville være super fedt hvis du havde mod på at give dig i kast med det!

Re: Hvem vil overtage konkurrencerne??

søn 14. aug 2011 18:56

Jeg prøver. Så må vi se hvad og om jeg overhovedet kan finde noget.
Konkurrencerne er efter min mening med til at holde gang i forumet.

Re: Hvem vil overtage konkurrencerne??

søn 14. aug 2011 20:22

Susanne i nord skrev:Konkurrencerne er efter min mening med til at holde gang i forumet.
Enig!
Jeg har et par små uofficielle ugekonkurrencer i støbeskeen, så der skal nok blive konkurrencer i efteråret :-D

Billede

Re: Hvem vil overtage konkurrencerne??

søn 14. aug 2011 20:35

Jeg er SÅ glad for forummet her, det giver meget på mange områder, man bliver inspireret, udfordret og så er det jo dejligt at kunne have nogle kyndige mennesker her inde som altid er klar til at hjælpe og se på ens smykker (erfaring viser at det er begrænset hvor meget manden kan tage af det perle"fnidder")

My point is, jeg synes også konkurrencer er en vigtig del, det samme med bytte, bytte. ;D

Jeg har pt ikke overskud eller energi til at stå for konkurrencer, dårligt nok til bytte bytte som jeg står for.. Synes ofte der er perioder hvor der et svært at nå det hele ;) Men det kommer snart igen.

Jeg ville synes det er super fedt der er andre der kan hjælpe og har lyst og tid. Ville bare sige jeg sætter meget pris på det

Re: Hvem vil overtage konkurrencerne??

søn 14. aug 2011 21:10

Susanne i nord skrev:Jeg prøver. Så må vi se hvad og om jeg overhovedet kan finde noget.
Konkurrencerne er efter min mening med til at holde gang i forumet.



Super!! Hvis det bliver for meget må du sige til... Jeg synes også det kunne være værd at overveje at lade dem løbe i 2 måneder, i stedet for en, så har folk længere tid til at deltage, og du skærer arbejdet en del ned.

Re: Hvem vil overtage konkurrencerne??

søn 14. aug 2011 21:11

Danagonia skrev:
Susanne i nord skrev:Jeg prøver. Så må vi se hvad og om jeg overhovedet kan finde noget.
Konkurrencerne er efter min mening med til at holde gang i forumet.



Super!! Hvis det bliver for meget må du sige til... Jeg synes også det kunne være værd at overveje at lade dem løbe i 2 måneder, i stedet for en, så har folk længere tid til at deltage, og du skærer arbejdet en del ned.


Vil godt hjælpe sus med at finde på emner, sagde jeg os til hende i dag.... men orker ikke det ræs med at finde sponsorer...

Edit: sys iøvrigt det er super flot hun vil stå for det.. :x-

Re: Hvem vil overtage konkurrencerne??

søn 14. aug 2011 23:16

Jeg syntes også at det er skønt med disse konkurencer og dejligt at der er nogle der kan overkomme det og stå for det :clap: :clap: :clap:
Skriv et svar