Her kan oprettes konkurrencer af brugerne
Skriv et svar

Re: September: Superhelte

søn 25. sep 2011 12:05

Ohhe ha.. superhelten mangler jeg lige at kunne lodde ved *G*... har "mulige ideer" som er umulige uden evnen til at lodde lol... nå.. ja... TÆNKE

Re: September: Superhelte

søn 25. sep 2011 12:11

Nå kameraet skal selvfølgelig have nye batterier igen, men det smykke jeg deltager med denne gang, blev inspireret af en meget sørgelig begivenhed. Fik beskeden om en af vores venner sov stille ind igår efter mange års kamp med kræft.
Denne ven studerede teologi (religioner) og talte gerne om særlige "side karakterer" kom til at tænke på de nordiske valkyrier, og derefter den celtiske gudinde Morrigan. "bringer of the dead." mm. Derfor er det et meget RÅT smykke og meget groft, tror jeg vil oxydere det.

Billede

Hvil i fred ven, du vil blive savnet.
Han blev 25 år.

Billede af smykket kommer senere, skal lige have noget strøm på.

Re: September: Superhelte

søn 25. sep 2011 12:11

Er der slet ingen der vil udfordre mig udover BR's usynlige smykke??? :((

Re: September: Superhelte

søn 25. sep 2011 12:12

Danagonia skrev:Er der slet ingen der vil udfordre mig udover BR's usynlige smykke??? :((


Skal lige oxyderes og fotograferes. ;-) Kallie snakkede også om at lave noget igår.

Re: September: Superhelte

søn 25. sep 2011 12:14

Susanne i nord skrev:Nå kameraet skal selvfølgelig have nye batterier igen, men det smykke jeg deltager med denne gang, blev inspireret af en meget sørgelig begivenhed. Fik beskeden om en af vores venner sov stille ind igår efter mange års kamp med kræft.
Denne ven studerede teologi (religioner) og talte gerne om særlige "side karakterer" kom til at tænke på de nordiske valkyrier, og derefter den celtiske gudinde Morrigan. "bringer of the dead." mm. Derfor er det et meget RÅT smykke og meget groft, tror jeg vil oxydere det.

Hvil i fred ven, du vil blive savnet.
Han blev 25 år.

Billede af smykket kommer senere, skal lige have noget strøm på.


Det var meget ungt at dø. Jeg føler med jer og hans familie.
Smuk måde at bearbejde det på. Glæder mig til at se hvad du har lavet.

Re: September: Superhelte

søn 25. sep 2011 12:15

Susanne i nord skrev:Nå kameraet skal selvfølgelig have nye batterier igen, men det smykke jeg deltager med denne gang, blev inspireret af en meget sørgelig begivenhed. Fik beskeden om en af vores venner sov stille ind igår efter mange års kamp med kræft.
Denne ven studerede teologi (religioner) og talte gerne om særlige "side karakterer" kom til at tænke på de nordiske valkyrier, og derefter den celtiske gudinde Morrigan. "bringer of the dead." mm. Derfor er det et meget RÅT smykke og meget groft, tror jeg vil oxydere det.

Billede

Hvil i fred ven, du vil blive savnet.
Han blev 25 år.

Morrigan is the darkest of the Celtic Goddess. Irish goddess of death, sexuality and war.

Billede af smykket kommer senere, skal lige have noget strøm på.

Re: September: Superhelte

søn 25. sep 2011 12:33

Susanne: ej det er jeg godt nok ked af at læse... det er bare alt for ung at forlade verden,... der er så mange ting tilbage man skal nå at opleve endnu! *krammer*

Re: September: Superhelte

søn 25. sep 2011 17:33

Her er smykket inspireret af Morrigan, den keltiske udgave af valkyrierne.

Kort om Morrigan: Hun var den Irske/keltiske udgave af dødsgudinden, hun udvalgte de faldne døde på slagmarken efter krig meget li de nordiske valkyrier.

her er et kort citat fra en engelsk hjemmeside:The Morrigan's major form is of an old woman, wrapped in a cape of black raven feathers. Sometimes she takes the form of the death raven announcing death, or the banshee predicting it with shrieks. She is the thunderhead that descends at death, and the soul which is torn from the body rises through it like lightning. Her body becomes the conduit of death, the stormy pathway of the soul.


Billede

Billede

Billede

Smykket er meget mere RÅT end hvad jeg plejer at lave, men det er pga. insprationen jeg nævnte tidligere.

Re: September: Superhelte

søn 25. sep 2011 18:52

Sys det er blevet rigtig fedt Susanne!!

Re: September: Superhelte

søn 25. sep 2011 19:19

Supergodt gået - råt og flot :clap: :clap: , men på en meget trist baggrund - jeg føler med dig. :ymhug:
Skriv et svar