Switch to full style
Her kan oprettes konkurrencer af brugerne
Skriv et svar

KONKURRENCE - Juni

ons 3. jun 2009 12:03

Så er der lukket for tilmelding! Og jeg har modtaget betaling fra alle!! Jeg sender perlerne afsted i løbet af denne uge... I skal senest vise billed d. 24 juli!! Næste omgang konkurrence starter først til august!!!
_______________________________________________________________________________________________________


Så er der en ny omgang konkurrence!!

Konkurrencens regler bliver følgende:

1. Der er plads til alle de deltager der har lyst!!
2. Du får for 30kr tilsendt materialer til at lave et smykke. (ALLE får tilsendt de samme materialer)
** De 30kr indbetales til min konto - de skal dække materialer plus porto!!
3. Mindst 2 af hver slags perler, du modtager SKAL bruges i HØJEST 2 forskellige smykker!! (dvs. du må ikke lave et armbånd, halskæde og øreringe - MAX 2 forskellige!)
4. Du må IKKE tilsætte ekstra perler (Hverken plastik, cloisonne, glas eller sten) - Dog må du gerne selv tilsætte fs/fg/kobber/messing eller andre "findings"/metaldele, tråd, snor og lignende! -
5. Du deltager ved at oploade dit billed til denne tråd, senest d. 24 Juli 2009
6. Du må gerne oploade dit billed før det, men du kan jo så give inspiration til andre...
7. Afstemningen er fuldt offentlig, og alle der er medlem på forummet kan stemme!
9. ALLE på forummet kan deltage i konkurrencen også Admin - da disse ikke har indflydelse på afstemningen!

I skal senest have indbetalt pengene d. 24 Juni!! Er pengene ikke på min konto på denne dato, kan i IKKE deltage!!

I skal senest have uploaded billed d 24 Juli KL 20.00


Tjek om i er kommet på listen! Hvis ikke så skriv til mig! Dem med +, har jeg modtaget betaling fra...

Tilmeldte:

Danagonia +
Smykkeunivers +
By Bergendorf +
Lisbeth +
thecobra +
Shawnee +
Linda +
Mini123 +
Havfruen +
Natasja +
Jeanette +
Butler +





_______________________________________________________________________________________________________
Dette er materialerne i vil modtage:

Billede
6mm faceterede lyseblå rondeller i krystal 25stk

Billede
10mm faceterede glas opaler 6stk

_______________________________________________________________________________________________________
Materialerne er i denne måned indkøbt hos http://www.cyberimport.dk og hos kylinmoregems på ebay!
_______________________________________________________________________________________________________

Hvor mange i modtager af hver perle afhænger af hvor mange der deltager!!

I tilmelder jer ved at sende en PB til mig, med jeres adresse!! Så modtager i mit konto nummer!!

Håber mange vil deltage!!!

_______________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________
Præmie 1.
Billede

Sponseres af mig i denne måned; http://www.danagonia.etsy.com

Billede

Perler blanding

Billede

1 streng 6mm krystal

Billede

1 streng 4mm Chrysocolla
______________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________
Præmie 2.
Billede

Sponseres af Cyberimport; http://www.cyberimport.dk

Billede
Præmien består af 2 strenge 10 mm Fuchsia jade, 1 streng Ruby quarts hjerter 15 mm, 3 strenge 10 mm krakellerede glasperler, 5 par silverplated ørebøjler, og 5 sæt smykkelåse.
_______________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________
Præmie 3.
Billede

Sponseres af Zeqoya; http://www.zeqoya.dk/

Billede
Rigtig lækker kæmpe perle blanding!!!
_______________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________

** Vinderen vælger først hvilken præmie hun ønsker, anden pladsen får den resterende!!
Senest rettet af Danagonia man 15. jun 2009 18:45, rettet i alt 20 gange.

Re: KONKURRENCE - Juni

søn 21. jun 2009 16:27

her er så mine smykker håber billederne virker..
Sættet:
Billede
øreringene:
Billede
arnbåndet:
Billede

jeg syntes selv billederne er blevet gode men jeg har bare lagt dem på et bord i haven og taget nogle hurtigt billeder..

Re: KONKURRENCE - Juni

søn 21. jun 2009 18:12

Nå, men jeg har også lavet mit i dag - det er blevet til et smykkesæt, hvor det eneste som jeg har tilføjet perlerne er sterling sølv :-D

Først et par øreringe:
Billede

Og så en halskæde:
Billede

Re: KONKURRENCE - Juni

søn 21. jun 2009 18:31

Så kommer mit bud da også lige :-D Jeg har brugt kobber (SURPRISE =)) )

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Senest rettet af Danagonia søn 21. jun 2009 18:41, rettet i alt 2 gange.

Re: KONKURRENCE - Juni

søn 28. jun 2009 17:52

Her er mit bidrag til konkurrencen

Sterling sølv delfin armbånd

Billede

Øreringe i sterling sølv

Billede

Jeg har selv lavet de nederste wirevrap med min nye Wigjig ;)-

Re: KONKURRENCE - Juni

søn 28. jun 2009 20:31

her er så mit bud til konkurrencen:

Billede

Billede

Billede

Billede

blå er bare lige mig, så jeg er sikker på at jeg kommer til at bruge det her sæt rigtig meget :)-

det er nogle rigtig flotte smykker i andre har fået lavet indtil videre!

Re: KONKURRENCE - Juni

man 29. jun 2009 10:04

Her er mine smykker
og de har fådet navn og heder Fjorblik er lavet med sterlingsølv.
Billede
Billede
Billede

Re: KONKURRENCE - Juni

man 29. jun 2009 10:59

Vildt godt gået Kirsten!! :-D

Re: KONKURRENCE - Juni

man 29. jun 2009 15:09

Her er mit bidrag

Billede

Billede

Re: KONKURRENCE - Juni

søn 5. jul 2009 14:08

her er så mit forslag.........en svævende prissesse kæde...

Billede

Billede
Skriv et svar