Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med
Skriv et svar

Re: Bytte-Bytte Marts/April?

fre 19. mar 2010 14:11

Nu er det vist på tide at jeg er med igen, efter en lang periode uden bytte bytte :-D Så kan vi også få jer tvunget til at lave noget i kobber i stedet for det kedelige sølv og guld :ymdevil: =))

Re: Bytte-Bytte Marts/April?

fre 19. mar 2010 22:28

Hvordan plejer I at gøre det med gætteriet? Det er nogle virkelig flotte smykker der er blevet lavet, og det bliver sjovt at sætte endnu en runde igang :)-

Re: Bytte-Bytte Marts/April?

lør 20. mar 2010 09:03

Jeg vil gerne være med denne gang, har ikke prøvet bytte-bytte endnu :)-

Re: Bytte-Bytte Marts/April?

lør 20. mar 2010 10:08

Irene du skriver vores forbogstav og den vi har fået fra lige efter forbogstavet :-D
er du begyndt at sende adr. ud til den nye byt byt :?: og jeg vil gerne have dejligt kobber fra camilla denne gang :clap: :whistle: :))

Re: Bytte-Bytte Marts/April?

lør 20. mar 2010 11:32

Jeg vil gerne ikke have kobber fra Camilla (eller nogen anden) så giv hende endelig til Lisbeth. ;)-

Og jeg behøver jo heller ikke gætte denne gang da min giver afslørede sig selv. Jeg glæder mig til at prøve en måned hvor der ikke går noget galt når jeg skal have noget tilsendt. Er det alle gode gange 3 man siger? ;)-

Re: Bytte-Bytte Marts/April?

lør 20. mar 2010 11:36

Charlottes skrev:Jeg vil gerne ikke have kobber fra Camilla (eller nogen anden) ;)-


Man kan da ikke sige jeg vil gerne ikke have =)) =))

Re: Bytte-Bytte Marts/April?

lør 20. mar 2010 11:40

Ha ha =)) =)) =))

Re: Bytte-Bytte Marts/April?

lør 20. mar 2010 13:59

Charlotte, vi må se at få lavet den aftale, så du får Lise eller Kirsten og jeg får nogle lækre perler i bytte :ymdevil: :))
Ved heller ikke helt hvad jeg skal gøre med kobber, men kunne måske være meget sjovt at prøve. Læg mærke til at jeg skrev måske =))

Jeg har desværre ikke tænkt så langt som til at gemme en liste over hvem der har sendt til hvem, eller gemme de PB´ere jeg sendte ud :(- Derfor bliver det lidt svært, for ikke at sige umuligt, at lave en "gætteliste" med forbogstaver. Kan I ikke bare gætte løs denne gang, og så skal jeg nok huske det med listen til næste gang?

Jeg har ikke sendt adresser ud til næste omgang. Laver en ny tråd med regler, tilmeldingsfrist osv. Det bliver for rodet med en blandet tråd som denne. Regner med at sende ud i løbet af næste uge. Dejligt at så mange allerede har meldt sig på banen til næste omgang, og håber at I lige vil bruge lidt tid på at melde jer igen i den nye tråd når den kommer :ymhug:

Re: Bytte-Bytte Marts/April?

lør 20. mar 2010 14:08

Vi skal nok melde os til igen. :)-

Jeg sender gerne en perle eller to hvis jeg kan få Lise så vi kan se det smukkeste ur der længe er lavet. Jeg tror hun vil overgå os andre (ja ja, intet pres herfra Lise). ;)-

Re: Bytte-Bytte Marts/April?

lør 20. mar 2010 20:57

Charlottes skrev:Jeg vil gerne ikke have kobber fra Camilla (eller nogen anden) så giv hende endelig til Lisbeth. ;)-

Og jeg behøver jo heller ikke gætte denne gang da min giver afslørede sig selv. Jeg glæder mig til at prøve en måned hvor der ikke går noget galt når jeg skal have noget tilsendt. Er det alle gode gange 3 man siger? ;)-


Så er det jo netop dig der skal have kobberet :ymdevil: :ymdevil: :ymdevil: :ymdevil: Hvis jeg får dig sender jeg en blanding KUN med kobber... - =)) Ej skal nok være sød
Skriv et svar