Switch to full style
Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med
Skriv et svar

Re: Dyt dyt skal vi byt september 2010

tirs 5. okt 2010 10:33

Ja Postvæsnet var skyld i jeg ved hvem som var min giver. Tak Butler super dejlige perler skal nok få dem alle brugt :dance: :dance:

Re: Dyt dyt skal vi byt september 2010

tirs 5. okt 2010 11:19

Lise Sonne skrev:Jeg tror jeg har modtaget fra Susanne - (mest fordi der var afs. på kuverten !) - er det rigtig Susanne ? Eller er der en anden fra forum, som har fuppet mig ? :)) :)) :)) Tusind tak for perlerne.


Tror du er blevet fuppet, er i alt fald ikke fra mig. hihi. Men kunne ellers godt ligne mig at skrive afsender på kuverten.

Re: Dyt dyt skal vi byt september 2010

tirs 5. okt 2010 12:12

Susanne i nord skrev:
Lise Sonne skrev:Jeg tror jeg har modtaget fra Susanne - (mest fordi der var afs. på kuverten !) - er det rigtig Susanne ? Eller er der en anden fra forum, som har fuppet mig ? :)) :)) :)) Tusind tak for perlerne.


Tror du er blevet fuppet, er i alt fald ikke fra mig. hihi. Men kunne ellers godt ligne mig at skrive afsender på kuverten.


Hehe kunne lige forstille det, så blir det ikke nemt at gætte...
Jeg er nu, helt blank på hvem der har sendt til mig..

Re: Dyt dyt skal vi byt september 2010

søn 10. okt 2010 08:12

Så er det hvem der har sendt til hvem, og hvem i har fået fra.

Anna edit 8 får fra Butler, Sender til Butler
Shawnee 7 får fra Jeanette, sender til Love shopping
Jeanette 6 Får fra dimsedutten, sender til Shawnee.
Love-Shopping 5 Får fra Shawnee Sender til Lise Sonne
Dimsedutten 4 får fra Susanne i nord, Sender til Jeanette
Lise Sonne 3 Får fra Love shopping. Sender til Susanne i nord
Butler 2 Får fra Anna Edith, Sender til Anna Edith
Susanne i nord. 1 får fra Lise Sonne Sender til Dimsedutten

Re: Dyt dyt skal vi byt september 2010

søn 10. okt 2010 17:09

Jamen tak til loveshoppping - det var en god udfordring !

Re: Dyt dyt skal vi byt september 2010

søn 10. okt 2010 17:20

Tak Anne-Edith

Det var nogle smukke ting. Desværre har jeg ikke kunnet finde ud af at bruge de store shelle med huller endnu, men ved jeg på et tidspunkt får ideen.
Hørte du noget fra posthuset egentligt.
Denne gang har jeg sikret mig og selv bestemt hvilken type det skulle sendes som

Re: Dyt dyt skal vi byt september 2010

søn 10. okt 2010 18:43

Var lidt overforsigtig og valgte at betale et par kr. ekstra også sende som maxi brev. Gider bare ikke porto bøvl.

Re: Dyt dyt skal vi byt september 2010

man 11. okt 2010 07:24

Selv tak Edith. Posthuset vil ikke gøre noget da det er påstand mod påstand. Men så ved jeg at jeg fremover beder om en kvitering. Skallerne plejer jeg at vikle med tyndt sølvtråd og perler og bruge til vedhæng og øreringe :-D :-D
Skriv et svar