Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med
Skriv et svar

Re: Dyt dyt November og December 2010

tirs 23. nov 2010 01:24

Billede...................................................................Billede

Re: Dyt dyt November og December 2010

tirs 23. nov 2010 10:39

Jeg har modtaget en rigtig lækker blanding - i mine yndlingsfarver - lilla... :x-
Får taget billeder snarest - men har endnu ikke lavet noget ud af det... Meeen mon ikke det kommer. :D

Re: Dyt dyt November og December 2010

tirs 23. nov 2010 15:57

Billede

Så fik jeg brugt et par stykker mere af de fantastiske klode-perler. Denne gang var julen inspiration - og så et sammenfald med et mindre bjerg nødder fra mine forældres valnøddetræ.
Så alt imens jeg gnaskede nødder, dukkede et par vedhæng frem:

Billede

Nødderne er blevet slebet, pudset og poleret efter alle kunstens regler og devisen - når kokos kan, kan andre vel osse!
- og det kunne de heldigvis :-D

Lavaperlerne er afsat til et projekt og jeg tror jeg i nat fandt løsningen på mit lille "mega-kokos-problem". :D

Nu skal jeg så bare have fundet lidt tid, til at føre det hele ud i livet...

Billede

Re: Dyt dyt November og December 2010

tirs 23. nov 2010 17:01

Hvor er de fine, tænk at også en valnød kan blive så skinnende smuk.
Fik pludselig den ide, at så må man (Læs: BR) da også kunne lave en facetteret hasselnød? =)) =))

Re: Dyt dyt November og December 2010

tirs 23. nov 2010 17:25

Anne Marthin skrev:Hvor er de fine, tænk at også en valnød kan blive så skinnende smuk.
Fik pludselig den ide, at så må man (Læs: BR) da også kunne lave en facetteret hasselnød? =)) =))



Ha ha fortalte det med den facaterede hasselnød til manden....der kom et mærkeligt udtryk 8-} og DOOOOOH!! :)) =))

Re: Dyt dyt November og December 2010

ons 24. nov 2010 00:01

kallie skrev:
Anne Marthin skrev:Fik pludselig den ide, at så må man (Læs: BR) da også kunne lave en facetteret hasselnød? =)) =))

Ha ha fortalte det med den facaterede hasselnød til manden....der kom et mærkeligt udtryk 8-} og DOOOOOH!! :)) =))

Hmm - mænd er jo lidt mærkelige. Det er da en super ide! :-bd
Det kunne da godt være, jeg lige skal have fat i et net hassel, på et tidspunkt. De kunne også være sjove som polerede perler uden facetter (tør ikke tænke på hvor lang tid facetter på en hel kæde vil tage) :-D

Billede

Re: Dyt dyt November og December 2010

tors 25. nov 2010 16:21

Her er hvad jeg har modtaget af perler til konkurrencen og de små grå er gået igang
Billede

Re: Dyt dyt November og December 2010

tors 25. nov 2010 16:25

Det er fine ting du har modtaget Lisbeth. Jeg kan rigtig godt lide de græskar. :x-

Re: Dyt dyt November og December 2010

tors 25. nov 2010 19:48

Billede

Så fik jeg lige smækket et armbånd sammen - ikke noget avanceret, men et jeg allerede er rigtig glad for.
Der er altså noget lækkert ved lava :-D

Billede

Billede

Re: Dyt dyt November og December 2010

fre 26. nov 2010 12:59

Her den læxi blanding jeg fik:
Billede

Jeg har lavet en halskæde ud af de dejlige ting.. Og det blev også til en par små øreringe med en lilla FV, fs 6 mm rondel og lilla krystal på toppen. Fik dog ikke taget billeder af dem.. ;;)
Billede
Billede
Skriv et svar