Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med
Skriv et svar

Re: Bytte bytte perler MAJ

lør 7. maj 2011 06:56

jeg har også modtaget fra camilla og sendt til lene,,,,
billederne kommer lidt senere for min pc er til rep og det er lidt besværligt for jeg bruger kun min iphone fortiden.

Re: Bytte bytte perler MAJ

lør 7. maj 2011 17:10

Så fik jeg taget billede af mine bytte perler.
Jeg glæder mig til at komme igang, jeg har allerede en ide :p

Tusind tak til Ann/Dimsedutten :ymhug:

Billede

Re: Bytte bytte perler MAJ

lør 7. maj 2011 18:02

Det var da nogle friske dejlige perler, og en sindssyg lækker håndskrift Dimsedutten har!

Så er der sådan en som jeg der skriver ligesom en fra 1. klasse.. ;) altså skriften ;)

Re: Bytte bytte perler MAJ

søn 8. maj 2011 12:03

Jeg har ikke modtaget noget endnu, men håber posten har noget med i morgen B-)

Re: Bytte bytte perler MAJ

søn 8. maj 2011 17:46

Så er der modtaget og været kreativ :-D
Perler pakken:
Billede
Så blev de små grå sat i svingninger:
Billede
Et armbånd og et par øreringe af de 3 facet rosenkvarts + lidt ekstra
Billede
De 5 hvide koraller + lidt ekstra
Billede
De 4 "turkiser" sidder mellem de store aktik messing perler
Billede
Blev inspirreret af de 5 kuber Serpentiner Jasper til denne 3 rade.

MEN :think: den kvarte cirkel den kan jeg ikke endnu få viklet min hjerne om endnu

Re: Bytte bytte perler MAJ

man 9. maj 2011 08:44

Diddah skrev:Det var da nogle friske dejlige perler, og en sindssyg lækker håndskrift Dimsedutten har!

Så er der sådan en som jeg der skriver ligesom en fra 1. klasse.. ;) altså skriften ;)



tak for din ros af min skrift...
det er faktisk sjovt at jeg har fået den skrift jeg har for jeg startede med at være venstre håndet , men så i 3 klasse kom jeg på privatskole og der var det ikke ok at skrive med venstre hånd, så jeg måtte begynde forfra med højre hånd, og så skulle det også være skråskrift for at det ikke var løgn. Noget af en prøvelse, og der er blevet fyldt mange kladdehæfter med øve bogstaver og ord øv jeg husker det som det var i går !
i 8 klasse skiftede jeg igen skole og der skulle jeg skrive formskrift.
gid de havde kunnet bestemme sig ! !

Re: Bytte bytte perler MAJ

man 9. maj 2011 13:53

dimsedutten skrev:
Diddah skrev:Det var da nogle friske dejlige perler, og en sindssyg lækker håndskrift Dimsedutten har!

Så er der sådan en som jeg der skriver ligesom en fra 1. klasse.. ;) altså skriften ;)



tak for din ros af min skrift...
det er faktisk sjovt at jeg har fået den skrift jeg har for jeg startede med at være venstre håndet , men så i 3 klasse kom jeg på privatskole og der var det ikke ok at skrive med venstre hånd, så jeg måtte begynde forfra med højre hånd, og så skulle det også være skråskrift for at det ikke var løgn. Noget af en prøvelse, og der er blevet fyldt mange kladdehæfter med øve bogstaver og ord øv jeg husker det som det var i går !
i 8 klasse skiftede jeg igen skole og der skulle jeg skrive formskrift.
gid de havde kunnet bestemme sig ! !


Hehe... ja, det sjove er jo bare, at skraaskrift har vaeret afskaffet i rigtig rigtig mange aar...men skolerne har bare stadig undervist i det, selv om de skulle undervise i formskrift...og ja, nu skal man blot kunne skrive letlaeseligt og hurtigt...

Re: Bytte bytte perler MAJ

man 9. maj 2011 15:44

Hvor sjovt, jeg er også født venstre håndet, det på min skole var det ikke særlig "praktisk" at være forkert håndet.. jojo det kaldte de det og jeg gik i skole i 90'erne.. tsk tsk

jeg skriver nu lige godt/dårligt med højre og venstre, og ellers kan jeg bruge begge hænder lige godt, hvilket er praktisk nok skulle man brække en hånd..

Jeg er bedre til at tegne end at skrive heh, men er virkelig misundelig når jeg ser en flot håndskrift. :D

Re: Bytte bytte perler MAJ

man 9. maj 2011 17:39

:(( Ingen perler til mig....

Re: Bytte bytte perler MAJ

man 9. maj 2011 18:34

Jeg kan se alle har modtaget beskederne med adresserne og jeg har kun hørt fra Anna-Edith som selv har kontaktet sin modtager.

Jeg har desværre ikke hørt fra andre, så må formode alle er klar over hvem de skal sende til..

Love-Shopping måske du skal skrive og hører hvor perlerne bliver af, sidst sendte min mand på en lørdag men de tog helt til onsdag inden du modtog dem, håber ikke du skal vente for længe på dem :(
Skriv et svar