Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med
Skriv et svar

Re: Bytte bytte perler MAJ

søn 15. maj 2011 16:57

Det er nogle rigtig flotte smykker I har fået lavet. :ymdaydream:

Lisbeth: Jeg er VILD med det grønne blomsterhoved på halskæden. :x-

Diddah: Du har virkelig forstået at udnytte peridot chipsene. Wow. :x- Grunden til at swarovskierne skifter farve er fordi de har AB (man kan få dem med, så de skifter i regnbuens farver og uden hvor de bare har den farve de skal have). ;;)

Re: Bytte bytte perler MAJ

søn 15. maj 2011 19:41

Tark ;D :x-

De her swarovski havde ikke AB eller regnbueskær som det vist er på dansk (tror jeg?) det er helt klare, men nogle af dem ser blå ud i lyset.. det er underligt, men stadig søde..

Jeg skal have mig nogle peridot, jeg er helt solgt altså.

Re: Bytte bytte perler MAJ

man 16. maj 2011 08:19

Katja: Jeg syntes ikke du skal sende en ny portion perler - måske jeg er heldig at de dukker op...
Jeg sendte engang en pakke til dig - der var over en uge undervejs - det var godt nok b-post..
Men hvor er det irriterende at post DK skal ødelægge en sjov leg... ~x( :-q

Re: Bytte bytte perler MAJ

man 16. maj 2011 19:36

Shawnee skrev:Katja: Jeg syntes ikke du skal sende en ny portion perler - måske jeg er heldig at de dukker op...
Jeg sendte engang en pakke til dig - der var over en uge undervejs - det var godt nok b-post..
Men hvor er det irriterende at post DK skal ødelægge en sjov leg... ~x( :-q



Ja det må du nok sige, det er bare så træls.
Håber at de dukker op..

Re: Bytte bytte perler MAJ

tirs 17. maj 2011 14:39

Billede

Tak for de dejlige perler Joanna :D :D

Re: Bytte bytte perler MAJ

tirs 17. maj 2011 21:56

Så fik jeg lavet lidt mere af mine perler :-D

Billede

Billede

Re: Bytte bytte perler MAJ

ons 18. maj 2011 07:58

MUMS Camilla - den er godt nok super flot!!! :x-


- Jeg håber ikke jeg bliver ekskluderet fra næste måneds bytte byt, fordi jeg ikke viser billeder - men post DK har åbenbart slettet mig fra deres adresse kartotek.. :-w b-(

:))

Re: Bytte bytte perler MAJ

ons 18. maj 2011 09:58

forhåbentlig ikke det er jo ikke dig som er langsom men posten. Ellers må i efterlyse brevet hos postvæsenet

Re: Bytte bytte perler MAJ

ons 18. maj 2011 16:28

Der er ikke nogen der bliver udelukket for næste måned pga perlerne ikke er kommet, slet ikke.. ;)

Hvis man ikke kan nå det pga travlhed eller mangel på overskud eller lign er det jo fair, så skriver man jo bare en pb til mig intet problem, men hvis jeg intet hører og det gentager sig, så udelukker jeg vedkommende et par gange.

Dumme post dk altså øvs..

Der må vist en efterlysning af brev til .. håber de kommer dog, vi er kun halvvejs i maj måned sådan ca ;D

Re: Bytte bytte perler MAJ

tors 19. maj 2011 09:32

Så blev jeg færdig med mit projekt, hold da helt op det drev mig til vanvid, måtte sige til mig selv jeg skulle blive færdig med det også dømme det bagefter haha.. Det blev ok, men bestemt ikke efter less is more pricippet som jeg ellers meget godt kan li. ;)

Billede

Billede Billede Billede

Til dette brugte jeg turmaliner og den grønne onyx, jeg er lidt fortabt med ferskvandsperlerne så de ligger lige og venter på rette inspiration ;D Igen mange tak for perlerne.
Skriv et svar