Her kan du poste ting, du vil høre en ærlig mening om.
Det kan være smykker, hjemmesider eller alt muligt andet for den sags skyld.
Det er også her du finder "Dagens smykke"
Skriv et svar

Re: om støtte til mennesker i nød..

ons 8. dec 2010 17:38

som perlomane mennesker burde vi støtte de kinesiske minearbejdere, der slaver rundt og sætter helbredet på spil i livsfarlige miner

Re: om støtte til mennesker i nød..

ons 8. dec 2010 19:46

Pia > Det gør vi da også. Vi køber jo mange perler. ;))

Re: om støtte til mennesker i nød..

tors 9. dec 2010 13:01

Støtter umidelbart et par ting fast, de organisationer der hjælper min bror med gode forhold på trods af mentalt handicap. Holder fester og koncerter osv. Så der sørger jeg altid for at købe nogle ting hvor pengene går til næste event.

Ellers ikke rigtig noget, af og til kræftens bekæmpelse. også alle de små børn til fastalavn, selv om det nogle gange bliver et stykke slik istedet for penge.

Re: om støtte til mennesker i nød..

tirs 14. dec 2010 12:56

Puha

Det er forskelligt, jeg støtter ikke alt, det kan jeg ikke hvis jeg også selv skal kunne være til. Men jeg tænker mig dog om og værner om miljøet, genbruger gerne, meget gerne.

Jeg donere altid tøj når der er indsamlinger et par gange om året, jeg sender gerne tøj, sko og ting til genbrug også. Jeg støtter fast kræftens bekæmpelse. Udover det er det nok lidt småt, lidt her og der, hjerteforeningen også. Jeg har også sammen med nogle andre kreative sjæle syet bamser til børneafdelinger rundt omkring, eller bare til deres legeafdelinger i de forskellige syugehuse.

Tror måske mit største støtte går til venner og familie. Lillebror der lige skal have en aftensmad hos søster eller min lillesøster der skal have hjælp til at handle. Eller måske en veninde som har brug for et øre og en skulder!

Re: om støtte til mennesker i nød..

ons 15. dec 2010 13:11

Øjs det lyder spændende med legetøj til småbørn på sygehuse Diddeh. Hvor gjorde du det henne? altså var det på et forum?

Re: om støtte til mennesker i nød..

ons 15. dec 2010 17:15

ja jeg støtter Hjerteforeningen hver måned dvs jeg er medlem og når der så er lotterier etc.så støtter jeg også
jeg er jo hjertepatient og fik en ny hjerteklap 13maj 2009 og skal have nyt hjerte engang i fremtiden venstre hjertehalvdel dør langsomt,så de penge giver jeg gerne,så er der julemærkefonden den får også,der har vi haft
vores yngste (nu30 ) da han var 13 og han tabte 15 kg og tog aldrig på igen,så er der hus forbi og der køber jeg
også kun hos danske sælgere,inges kattehjem får også lidt ,og vores aflagte tøj går til frelsens hær,der er jo
mange man gerne vil hjælpe meeeeen man må jo priotere.

Hilsen Canto [smilie=smilie_xmas_097.gif]

Re: om støtte til mennesker i nød..

ons 15. dec 2010 17:23

canto... præcis man må jo prioirtere. ;) Jeg støtter fast kræftens bekæmpelse fordi det er noget der fylder i vores familie også lidt her og der, køber gerne armbånd når det er fra hjerteforeningen, man støtter et godt formål. Støtter også de lokale spejdere i ny og næ. En årgang havde de en service man kunne slæbe dem rundt i hele byen og bede dem bærer gaverne for en 100 kr ca, det kunne jeg ikke få mig selv til dog, det var lidt synd hvis en på 8 skulle slæbe mine juleindkøb. ;)

Vase... de ting vi lavede til børneafdelinger var på beklædning og design uddannelsen, men mener de på rokken laver noget velgørenhed hvis du ville se ;D Det er en fed ting at gøre de børn liver helt op.

Hvis ikke jeg havde barn så kunne jeg godt tænke mig at hjælpe til at noget ala de amerikanske soup kitchens. Min søster arbejder juleaften lidt ekstra for at holde jule med nogle ældre mennesker som ikke har andre, det er sødt hun bruger halvdelen af dagen på det i stedet for der hjemme.

Re: om støtte til mennesker i nød..

tors 16. dec 2010 00:42

Ja det er da bare super nice af din søster!

Sikke egl. mange ting man kan støtte. Man kender jo ikke det halve.

Jeg kender Rokken-eller kender flere der kommer derinde-men jeg er på kreativsiden så det er riiigeligt til mit behov. Jeg strikker ikke, men det må være skønt at kunne bruge sin hobby på at hjælpe andre.:-)
Skriv et svar