Her kan materialer og værktøj diskuteres.
Metaller, perler, sten, værktøj, tråd, wire - med andre ord, alt det man bruger til at lave smykker.
Det er også her du finder ting som "Ugens sten" og "Månedens værktøj"
Skriv et svar

Kan vi lide tektitter?

Ja, de er lige så hotte nu, som da de opstod!
5
45%
De sorte er bare for rå!
3
27%
Grønt er godt for øjet - mine vil ha' det godt!
1
9%
Hjortebæ & flaskeglas. Dem må I godt beholde...
2
18%
 
Afgivne stemmer : 11

Re: Ugens sten

tors 2. dec 2010 18:46

BR > Gå en tur på Bakken om efteråret når de har lukket. Der ligger MASSER af indtørret hjortelort. ;)-

Re: Ugens sten

tors 2. dec 2010 19:24

jeg kan nu godt lide stenen men jeg er også lidt af en lava pige samt jeg elsker grøn
jeg har godt nok aldrig hørt og stenen
Susanne

Re: Ugens sten

tors 2. dec 2010 22:38

Charlottes skrev:BR > Gå en tur på Bakken om efteråret når de har lukket. Der ligger MASSER af indtørret hjortelort. ;)-

Bakken? Hva'for en bakke? Jeg bor på heden - og her er ret fladt! :)) :)) :))

Og lukket?!?

Nårh!!!! Den bakken. Der er sgi lidt langt - har faktisk aldrig været der.

Billede

Re: Ugens sten

tors 2. dec 2010 22:44

Der ligger MASSER af indtørret hjortelort
.
Du skal ikke være ked af, at du ikke har været på Bakken BR. Det har jeg heller ikke , men overvejer faktisk meget kraftigt om jeg skulle tage toget et smut til Øen. For hvis der findes så smukke hjortelorte derovre, så vil jeg over og samle. Der må kunne findes en metode, at få dem konserveret på, så de kan bruges i smykker[code][/code]

Re: Ugens sten

tors 2. dec 2010 23:00

butler skrev:
Der ligger MASSER af indtørret hjortelort
.
Du skal ikke være ked af, at du ikke har været på Bakken BR. Det har jeg heller ikke , men overvejer faktisk meget kraftigt om jeg skulle tage toget et smut til Øen. For hvis der findes så smukke hjortelorte derovre, så vil jeg over og samle. Der må kunne findes en metode, at få dem konserveret på, så de kan bruges i smykker[code][/code]

=)) =)) =)) LOL

Re: Ugens sten

tors 2. dec 2010 23:42

butler skrev:
Der ligger MASSER af indtørret hjortelort
.
Du skal ikke være ked af, at du ikke har været på Bakken BR. Det har jeg heller ikke , men overvejer faktisk meget kraftigt om jeg skulle tage toget et smut til Øen. For hvis der findes så smukke hjortelorte derovre, så vil jeg over og samle. Der må kunne findes en metode, at få dem konserveret på, så de kan bruges i smykker[code][/code]



du er kostelig :banana-jumprope: :banana-jumprope: :banana-jumprope: :banana-jumprope: :banana-jumprope: :banana-rainbow: :banana-rainbow: :laughing-lettersrofl:

Re: Ugens sten - uge 48 - 2010 - Tektit

ons 8. dec 2010 05:33

Der er kommet en afstemning på, så vi kan få et hurtigt overblik over, om vi kan lide tektitter :-D

Billede

Re: Ugens sten - uge 48 - 2010 - Tektit

ons 8. dec 2010 06:46

god ide med afstemning, holder meget af statistik
og formuleringerne er lige til en ansættelse på danmarks statistik :-B =))
Skriv et svar