Her kan du eksperimentere med både nye og gamle teknikker, tanker og ideer, vende skitser med resten af forum, poste og diskutere processbilleder - både de heldige og fiaskoerne.
Dette er også stedet, hvor vi i fællesskab kan lege med det ukendte.
På legepladsen er det ikke det færdige produkt, der er i fokus men vejen til det.
Kom ind og leg med...
Skriv et svar

sære dimser - en ide på hjerne-brættet

tors 1. sep 2011 21:24

når jeg køber tilbehør, så køber jeg, fordi tingesten giver mig en ide. ikke nødvendigvis en skarpskåren af slagsen, men bare løftet om tingens potentiale.
jeg har gennem meget lang tid købt for mange perler og for lidt metal. så pludslig synes jeg, at jeg mangler det og må satse på det.
der er så købt ikke så lidt metal-tingester på det seneste og her kommer nogle billeder af tingene, der skal sættes sammen på en ukendt måde. de er svagt abstrakte og det skal de være.

Billede
Billede
Billede
Billede
en ting er klart: de skal ikke bruges som pendanter, de skal sættes sammen på tværs af, hvad designeren forestilte sig og gerne i en halskæde på kryds og tværs, dog har jeg ingen planer om at blande dem.

Re: sære dimser - en ide på hjerne-brættet

fre 2. sep 2011 00:23

Super labre ting! Ser rigtig eksklusive ud :-bd
Jeg er ovenud spændt på, hvordan du vil få dem kombineret, for de spænder godt nok vidt - fra bløde organiske former i varme farver til stikkende dimser i koldt "sølv".
Noget af en udfordring :-D

3'erne er rigtig sjove.
De minder mig om urfjedre, der pludselig kan bryde ud i et eksplosivt spring, der skræmmer livet af én.
Billede

Billede

Re: sære dimser - en ide på hjerne-brættet

fre 2. sep 2011 05:56

de skal ikke kombineres på tværs af hinanden, kun med sig selv- at kombinere dem ville gøre mig rundtosset- det er rigtigt, den rullede ser lidt ustabil ud- jeg købte den i håbet om at jeg kan lirke noget ind mellem trådene- men det bliver tråd-ikke perler

Re: sære dimser - en ide på hjerne-brættet

tirs 6. sep 2011 00:08

Lækre metal-ting. :x- De sidste minder mig om en slags abstrakte juletræer. Ja undskyld men det gør de altså. :))

Re: sære dimser - en ide på hjerne-brættet

tirs 6. sep 2011 04:42

:)) det er da helt ok Charlotte, jeg kan sagtens se hvad du mener

Re: sære dimser - en ide på hjerne-brættet

tirs 6. sep 2011 17:08

Meget spændt på at se resultaterne! :whistle:

Re: sære dimser - en ide på hjerne-brættet

tirs 6. sep 2011 18:55

Det er godt nok nogle anderledes, men særdeles lækre ting du har fået købt. Jeg glæder mig til og håber på du vil vise os, hvad du får lavet med dem. :pray:
Skriv et svar