Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.
Skriv et svar

Forårshilsen

tirs 1. mar 2011 09:28

:text-imnewhere: :text-imnewhere:
1 marts må da være den perfekte dato til at tilslutte sig dette forum, fyldt med perlepiger M/K ;)-
Jeg er vist det man kalder en moden kvinde..... -stadigt stigende hedeture :doh: og underlige vægtudsving, bekræfter dette. Men når jeg så
lige stikker fingerne ned i rundeller, nuggets og fiskesnøre, så er alt jo glemt.
Dog skal det siges at jeg ofte hænger i processen, frem for resultatet, hvilket betyder at jeg elsker at flytte rundt, og sortere end at få noget gjort færdigt.
Det håber jeg så ændrer sig nu da jeg har meldt mig under "smykkefanen".
Jeg håber også at jeg bliver modig nok til at vise mine ting frem, så jeg ikke bare drukner i forgyldte dimser og jade =)) =))

Mange hilsner og god 1 marts til alle.
:happy-cheerleadersmileygirl: :happy-cheerleadersmileyguy: :happy-cheerleadersmileyguy: :happy-cheerleaderkid: :happy-cheerleadersmileygirl:

Re: Forårshilsen

tirs 1. mar 2011 09:49

Stort velkommen hertil. Jeg er sikker på du tør vove dig ud i at vise os dine smykker frem. Vi har jo alle været på det stadie, hvor du er nu, hvis ikke flere af os stadig er det.. :)) Jeg glæder mig i hvert fald til at se din ting.

Re: Forårshilsen

tirs 1. mar 2011 10:24

Velkommen til vores dejlige forum :text-welcomeconfetti: og jeg glæder mig til at se dine smykker og igen vi har ALLE været begyndere engang og du skal bare spørge og der er altid en der kan hjælpe herinde

Re: Forårshilsen

tirs 1. mar 2011 12:12

velkommen ;)- og det med at "nulre" i perler og dimser....hihihi, DET kender jeg ihvertfald godt!! :D

Re: Forårshilsen

tirs 1. mar 2011 18:51

Velkommen til :-)

Re: Forårshilsen

tirs 1. mar 2011 19:27

Rigtig hjertelig velkommen til vores dejlige forum, jeg håber at du bliver rigtig glad for at være her :ymhug:

Re: Forårshilsen

tirs 1. mar 2011 19:40

:D :D VELKOMMEN TIL!!!! :D :D

Re: Forårshilsen

ons 2. mar 2011 01:21

Velkommen til :text-welcomeconfetti:

Re: Forårshilsen

ons 2. mar 2011 11:00

Velkommen her ind jeg glæder mig til at se hvad du flytter runt med @};-

Re: Forårshilsen

ons 2. mar 2011 13:53

Velkommen til .......... dejligt med endnu en odenseaner :YMHUG:
Skriv et svar