Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.
Skriv et svar

Re: Smykkeforumforalle

man 29. jun 2009 21:53

Hjertelig velkommen hertil dette MEGET dejlige perleforum og hvor vi prøver og hjælpe hinanden så godt vi kan ,så spørg bare løs og der er altid en der kan hjælpe :clap: ;)-

Re: Smykkeforumforalle

tirs 30. jun 2009 07:09

Rigtig hjertelig velkommen Lise, fra mig også. @};- Jeg håber at du bliver glad for at være her. Vi har en hyggelig omgangstone, og der er næsten ikke noget man ikke må, bare man taler pænt til hinanden, og det gør vi jo alle sammen. Bare spørg løs hvis du har spørgsmål, vi har alle været nybegyndere en gang. :)-

Flot hjemmeside du har. :x- :ymhug:

Re: Smykkeforumforalle

lør 4. jul 2009 15:44

Hej Lene

Jeg har været inde på din webshop. Og sikke mange smukke sten du har. Min helt store passion er Karneol og Aventurin - og dine leaf perler er helt suveræne. Jeg har straks sat en masse sten-strenge på min ønskeseddel - og efter sommerferien sender jeg en bestilling. Jeg drømmer allerede om de smukke øreringe jeg skal lave af Karneol leaf og Aventurin leaf :clap:

Jeg er aldrig stødt på din hjemmeside før. Men jeg er glad for, at jeg nu kender den. Og du er sat på under mine favoritter!

God sommer

Hilsen
Lise

Re: Smykkeforumforalle

lør 4. jul 2009 16:51

Ja Lene er baare super hun er også god til at tage nye ting hjem hvis vi beder hende om det. @};- @};-

Re: Smykkeforumforalle

lør 4. jul 2009 18:27

Tak piger for jeres søde ord, de betyder rigtig meget. :-* :x- :ymhug:

Re: Smykkeforumforalle

søn 5. jul 2009 13:26

Hej Lene

Jeg kan se din shop ligger i Åbybro, har du nogle åbningstider? Jeg bor nemlig i Aalborg, og kunne godt tænke mig at komme forbi en dag og kigge og selvfølgelig købe nogle af dine flotte sten.

Hilsen
Lise

Re: Smykkeforumforalle

søn 5. jul 2009 19:55

hej Lise

Min shop er på nuværende kun baseret på web salg, men vi kan sagtens finde ud af det hvis du gerne vil komme forbi og kigge lidt på sagerne. B-)
Skal vi snakkes ved, jeg holder ferie fra d 7/7 - til 12/7, så kan du bare kontakte mig derefter, så finder vi ud af noget. :x- :ymhug:

Re: Smykkeforumforalle

lør 8. aug 2009 12:14

Så fik jeg sendt den første bestilling afsted til din shop. Droppede nu leaf perlerne i denne omgang. Men bestilte en hel del lava strenge - og venter nu på posten. Håber de er med i dag.

Og jeg må sige: dine priser på lava strenge er HELT FANTASTISKE - jeg har ikke fundet dem billigere andre steder. Herligt at vi kan købe hos dig. Og du er også billigere end på Island - også selvom man tager den svage islandske valuta i betragtning.

Og jeg vil også gerne besøge dig en dag, så jeg kan se og røre ved dine dejlige smykkesten :dance:

Re: Smykkeforumforalle

lør 8. aug 2009 13:09

Dejligt at høre så pæne ord :ymblushing: og du skal være velkommen Lise. Du finder bare en dag, så må vi se om vi også kan ikk. :D :ymhug:
Skriv et svar