Switch to full style
Her kan du vise dine egne kreationer.
Skriv et svar

Lidt wirewrap fra min hånd

tirs 14. jul 2009 13:03

Her er hvad, jeg har fået de første feriedage til at gå med.


Billede
Wirewrap øreringe i Sterling sølv og amatyst splitter og facettert lilla jade dråbe

Billede
Wirewrap vedhæng i Sterling sølv og granat perler

Billede
Wirewrap vedhæng i Sterling sølv og karneol

Billede
Wirewrap i kobber og sorte jade facet perler, sat i 2 mm lædersnor

Billede
Wirewrap vedhæng i kobber og Iolit perler, sat i 2 mm lædersnor

Billede
Wirewrap øreringe i kobber og Iolit perler, mit første forsøg i kobber, og her brugte jeg for tyk kobbertråd, 2 mm, så resultatetet er ikke helt som jeg ønskede, det skulle være.

Billede
Øreringe i snoet Sterling sølv med jade dråber i orange facet

Billede
Øreringe i snoet kobbertråd med sort jade facet perle

Billede
Øreringe i snoet Sterling sølv tråd med jade facet dråbe

Re: Lidt wirewrap fra min hånd

tirs 14. jul 2009 13:06

De ser rigtig fine ud. synes især det vedhæng med de røde perler er flot. Lige min smag :clap: :clap:

Re: Lidt wirewrap fra min hånd

tirs 14. jul 2009 13:16

Tak skal du have.

Vedhænget med karneol har også fået "fast" plads hos mig. Jeg elsker karneol, og har også øreringe til. Det er mine første forsøg ud i wirewrap teknikken.

Re: Lidt wirewrap fra min hånd

tirs 14. jul 2009 13:30

Hold da op hvor har du været kreativ!!! Super godt gået. Det ser knald godt ud. Jeg er vild med dem allesammen :clap: :clap:

Re: Lidt wirewrap fra min hånd

tirs 14. jul 2009 13:55

Smukke smykker Lise og sikken en effektivitet i piger har her i sommervarmen og på Falster her skinner solen så det bliver ikke til så mange smykker i øjeblikket,men super flotte smykker Lise :clap: laver du vedhængene på en wigjig eller hvordan :?:

Re: Lidt wirewrap fra min hånd

tirs 14. jul 2009 14:56

Hvor er de bare flotte Lise, det er bare helt vildt så dygtige i er til wirewrap, jeg håber på at jeg kan få tid til at lære det en dag, det er bare så flot. :ymhug: :ymapplause: :ymapplause: :ymapplause:

Re: Lidt wirewrap fra min hånd

tirs 14. jul 2009 15:08

Fine ting du har lavet @};- kan bedst lide dem med sølv. Og jeg synes at der er lidt for meget på dem du laver i kobber, men smag og behag er jo meget forskellige.

Re: Lidt wirewrap fra min hånd

ons 15. jul 2009 00:58

Du bliver jo bedre og bedre :-D Der er mange flotte ting her... Bladet med carneolerne er super smukt, og synes også dit kobber vedhæng med de sorte perler er meget smukt... :dance:

Re: Lidt wirewrap fra min hånd

ons 15. jul 2009 10:32

uhmmmm det med granaterne....mums!!
heheheh...Camilla for da kamp til stregen her... ;)

Re: Lidt wirewrap fra min hånd

ons 15. jul 2009 15:04

Lise laver du grundformen på wigjig eller i hånden :?: :doh: i dine vedhæng
Skriv et svar