Switch to full style
Her kan du vise dine egne kreationer.
Skriv et svar

Re: Nyt wirewrap!!

fre 3. apr 2009 16:45

Det er bare rigtig flot Camilla. :-bd

Re: Nyt wirewrap!!

fre 3. apr 2009 16:47

Camilla nu har jeg set din hj.side og vil gerne købe det grønne vedhæng med kæde og lås ,men kæden skal ikke være længere end 45cm + den samme lås for de lange kæder passer ikke til mig og kan det lade sig gøre? for jeg er vild med mosagat og dine viklinger :-o ,kan jeg betale med pay pal :?: men skal jeg så gøre det over din engelske side ? for halskæden er ikke på din danske side

Re: Nyt wirewrap!!

fre 3. apr 2009 16:50

lisbeth skrev:Camilla så skal jeg høre hvad er prisen på det grønne vedhæng med efeu bladet med den flotte kæde og lås :?: jeg er vild med den :x-


198kr :-D Bare for at være mere præcis er stenen en mos-agat og resten er naturligvis kobber!

Re: Nyt wirewrap!!

fre 3. apr 2009 16:53

Camilla har du læst min næste indlæg ang. pay pal :x-

Re: Nyt wirewrap!!

fre 3. apr 2009 16:53

Jeg sender lige en PB - Lisbeth!

Re: Nyt wirewrap!!

fre 3. apr 2009 17:18

Ja det er fint men jeg bliver nød til at have den anden mos agat i sølvkæde også men jeg sender en pb :x-

Re: Nyt wirewrap!!

fre 3. apr 2009 17:38

Jeg har lagt det hele til side til dig! Og sender det hele senest mandag... Jeg skal jo have kursus søndag, så jeg får lidt travlt i morgen... :-D Så skulle du have det tirsdag!!

Re: Nyt wirewrap!!

fre 3. apr 2009 17:47

Havfruen skrev:Selvfølgelig finders der fer alfer og nisser det kan man ikke diskutere vel :-s ;;) ;;)


Nisser -alfer og andre små skovfolk findes i overmål
Selvfølgelig gør de det. Har selv set dem løbe rundt nede i vores lille skov. Men de er ikke store

Re: Nyt wirewrap!!

fre 3. apr 2009 17:49

De er flotte. Minder mege som du siger om slyngplanter.

Re: Nyt wirewrap!!

fre 3. apr 2009 17:55

Butler helt ærlig har du set dem ?jeg har ikke opnået det endnu og vi er tit iskoven som vi har tæt ved men på et tidspunkt håber jeg det lykkedes ( alså jeg mener det alvorligt) :x- :-o
Skriv et svar