Her kan du vise dine egne kreationer.
Skriv et svar

blandet nyt

søn 12. jun 2011 11:39

Den eneste dag i pinsen hvor vi ikke skal have gæster stod den i smykkernes tegn
Billede
Memory wire med rosa quarz ,seedbeeds og paper beads
Paper beads havde jeg aldrig hørt om før jeg fandt dem på ebay og det er papir strimler som er rullet og er blevet lakeret mange gange og de findes i mange flotte farver
Billede
Her har jeg leget lidt med min Gizmo
Billede
Fuglerede i sterling sølv og fw perler
Billede
1 forsøg med sterling sølv wirewrap

Re: blandet nyt

søn 12. jun 2011 13:14

Fine sager du har lavet :dance:
Dit armbånd, med de der sjove papirrulleperler, er edder... lækkert!!! :x- :x- :x-
Dejligt at se at der er nogen, som kan lave andet end have.
Jeg kan slet ikke samle mig om smykkerne iøjeblikket, men savner at bruge
tid på det.
Har ellers købt alt muligt ind og det ligger bare og venter på mig :-D

Re: blandet nyt

søn 12. jun 2011 16:46

Synes armbåndet med paperbeads er vild sød. Må lige omkring E-bay og se om der er nogle andre. Så må jeg jo se om jeg tør byde :whistle: :whistle:
Din fuglerede er også dejlig og anderledes

Re: blandet nyt

søn 12. jun 2011 17:40

Jeg synes ret godt om de paper beads, har også set dem som knapper..
;;)

Re: blandet nyt

søn 12. jun 2011 17:43

Kan godt li dem, i sær de paper beads, har lavet skåle på samme måde nytårs aften af serpentiner, fatter ikke helt hvordan man laver dem så små.

Re: blandet nyt

man 13. jun 2011 17:29

jeg havde slet ikke set det var paper beads, meget meget smukke, slet ikke så eehhmm "rustikke" som jeg lavede dem i folkeskolen.. vi lavede dem i en emne uge og bruge dem til knyttede armbånd, husker kun vi rullede dem på tændstikker og lakerede dem med decupage lak var det vist, men det er godt nok en del år siden, en 15 år eller lign.. må forbi min lillebror eller lign.. kunne være sjovt at genoptage

Og ps man behøver næsten ik sige det, men gør det alligevel super flotte ting du har lavet også meget forskellige teknikker!

Re: blandet nyt

tirs 14. jun 2011 03:45

den er fin din fuglerede - det er virkelig en eyecatcher - måske passende gave til nyligt gravide eller høne-fædre :p

underforstået - *se på mig* *jeg ligger på æg* :p

Re: blandet nyt

tirs 14. jun 2011 08:04

Lisbeth hvor er de flotte alle sammen, den gule sten med wirewraping er god i første forsøg, så det skal du nok blive rigtig god til.

Re: blandet nyt

tirs 14. jun 2011 08:15

Mums... :D
Rosakvarts armbåndet er bare nice...
Men er altså ret vild med den fuglerede.. :x-

Re: blandet nyt

tirs 14. jun 2011 08:19

Tak skal I have allesammen :-D
Skriv et svar