Switch to full style
Her kan du vise dine egne kreationer.
Skriv et svar

Apatit/kyanit og ferskvand

søn 1. jan 2012 11:54

lidt "ferie-arbejde"

Kyanit, lidt apatit og grøn ferskvand/delicas:

Billede
extra kæde
Billede

og lidt armbånd til. Enten nogle eller alle afhængig af humøret :
Billede

Håber I kom godt ind i det nye år
hilsen
gitte

Re: Apatit/kyanit og ferskvand

søn 1. jan 2012 15:50

Dine ting er vildt lækre og jeg er helt vild med sammensætningen både på farver og sten i kæde et - 2 af mine yndlingssten ( listen over yndlingssten bliver ligesom længere og længere, men det er ligesom med ens børn : man deler ikke sin kærlighed over, når man får mere end et barn, man får bare mere kærlighed at gøre godt med :)) :)) :)) :)) )

Re: Apatit/kyanit og ferskvand

man 2. jan 2012 01:11

Griffen altså, dine smykker er bare SÅ inspirerende :ymapplause: ^:)^

:)) :)) tror da at du er en 'LÅSE-pige' - 2 låse i eet armbånd er en sjov ide....

Så må jeg igen komme med et forsigtigt spørgsmål. (tør jeg godt til dig ;;) )
Det øverste armbånd har jo tyngden modsat låsene - vil det så ikke komme til at hænge på armen med låsene øverst?? Det har jeg tit tænkt over når jeg har set billeder af armbånd herinde ;)-

Re: Apatit/kyanit og ferskvand

man 2. jan 2012 10:59

:-D ja, der kom jo ingen lås i halskæden, så måtte der dobbelt i armbåndene :))

nej, det var nu fordi det er wire, og jeg har ingen bronze-wire-beskytter.. så det var en test, men jeg synes faktisk at det fungerer meget godt.. især med en stor ring i midten. Og så er det meget nemmere at få på :))
nej, det vender ikke bugen opad.. det er stenene dog ikke tunge nok til.. det er kun hvis der er rigtig stor forskel ml. perlernes størrelse at det sker (og primært hvis perlerne er løse, som ie et skindarmbånd.

tak for jeres søde kommentarer... det er altid dejligt at få rosende kommentarer fra ligestillede (perlenarkomaner :-D )

hilsen
gitte

Re: Apatit/kyanit og ferskvand

man 2. jan 2012 11:27

Lækkert lækkert :x-

Re: Apatit/kyanit og ferskvand

tirs 3. jan 2012 19:51

Super flotte. :D

Re: Apatit/kyanit og ferskvand

ons 4. jan 2012 22:28

Min løsning med 2 låse viste sig at være hammersmart. Man kan således gå med 1 armbånd, eller man kan samle 2 eller 3 i samme ring, og vupti har man en 3-fløjet armbånd.. fungerer super, så den løsning vil jeg helt sikkert gentage :-D

hilsen
Gitte

Re: Apatit/kyanit og ferskvand

tors 5. jan 2012 04:35

:-bd :-bd

Re: Apatit/kyanit og ferskvand

tirs 7. feb 2012 01:09

Dejlige ting. Og lækre materialer, du bruger. Her må lige klappes lidt :ymapplause: :ymapplause: :ymapplause:

Billede
Skriv et svar