Her kan du vise dine egne kreationer.
Skriv et svar

Eksamenssmykker

fre 25. maj 2012 20:15

Jeg er jo i gang med min eksamen i materielt design, hvor jeg har valgt at arbejde med smykker. I den forbindelse, har jeg arbejdet med emalje og har derfor lavet forskellige prøver, som er blevet til 3 færdige smykker.

Billede

Billede

Det første her, har en del fejl i emaljen, men øvelse gør jo som bekendt mester.

Billede

Billede

Andet forsøg gik noget bedre...

Billede

Billede

Tredje gang er måske lykkens gang? I hvert fald er jeg kommet længere i min eksperimenteren med farverne. Der er meget mere om mit eksamensprojekt, samt billeder af arbejdsprocessen på min blog..

Re: Eksamenssmykker

fre 25. maj 2012 20:51

Sikke dog et projekt du har kastet dig ud i . Jeg synes de er flotte. Hvor store er de egentlig. Den 1. kan jeg bedst lide. Den er så fin i farverne synes jeg.

Re: Eksamenssmykker

lør 26. maj 2012 07:24

nøj hvor er det et flot stykke arbejde du der har fået lavet. Jeg kan godt lide nr.1+2.
Hvornår skal du til eksamen?

Re: Eksamenssmykker

lør 26. maj 2012 07:49

prinsesse skrev:nøj hvor er det et flot stykke arbejde du der har fået lavet. Jeg kan godt lide nr.1+2.
Hvornår skal du til eksamen?


Mange tak! Er det farverne der gør, at du bedst kan lide de to? Eller formen? Jeg skal op d. 7 juni

Re: Eksamenssmykker

lør 26. maj 2012 07:50

butler skrev:Sikke dog et projekt du har kastet dig ud i . Jeg synes de er flotte. Hvor store er de egentlig. Den 1. kan jeg bedst lide. Den er så fin i farverne synes jeg.


Hvad med formen, hvilken kan du bedst lide der? Er ikke begyndt på det færdige smykke endnu, så jeres input er dejlige.

Re: Eksamenssmykker

lør 26. maj 2012 07:55

Det er både farve og form som jeg bedst kan lide i nr 1
Jeg bryder mig ikke om formen i nr. 2 men kan også godt lide formen i nr 3 men ikke farven .

Re: Eksamenssmykker

lør 26. maj 2012 07:58

Eihh, hvor er de skønne - Jeg er især vild med den nederste:-)

Re: Eksamenssmykker

lør 26. maj 2012 08:37

Jamen det er da utroligt, uanset hvad du giver dig i kast med, kommer du altid med gode resultater.
SMUK SMUK SMUK SMUK

HELD OG LYKKE DEN 7. JUNI
Senest rettet af anna-edith lør 26. maj 2012 08:48, rettet i alt 1 gang.

Re: Eksamenssmykker

lør 26. maj 2012 08:42

De er rigtigt flotte. Jeg kan bedst lide både formen og farven på nr. 1.
Held og lykke med eksamen.

Re: Eksamenssmykker

lør 26. maj 2012 10:07

Wooouwwww!!!!!
Jeg synes umiddelbart bedst om nr. 1, både farve og form og kan rigtig godt lide
at kobberkanterne er så tydelige.

Det er et spændende projekt du har gang i og at kunne følge med i :-D :-D :-D
Skriv et svar