Her kan du vise dine egne kreationer.
Skriv et svar

Nyt fra mig

søn 4. mar 2012 13:39

Billede

Her brugte jeg nogle af de ting jeg vandt i den organiske konkurrence, fantastiske lækre perler
Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Flere smykker..

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Nogle af smykkerne er efter mit eget hoved, få er med et mønster jeg har fundet.. der er link til mønstrene på min side http://www.bead-ah.blogspot.com/

Re: Nyt fra mig

søn 4. mar 2012 13:55

WOOOOOOOOOOOOOWW!!!! :-bd Du er god til det der med seedbeads!! Elsker de øreringer på billede nr 2.

Re: Nyt fra mig

søn 4. mar 2012 14:24

Hold da op hvor er de smukke hver især og sikke et arbejde og jeg er vild med de smukke hjerte øreringe og jeg syntes der står Lisbeth på dem? hi hi hvor lange er de? er de til salg?

Re: Nyt fra mig

søn 4. mar 2012 15:29

lisbeth skrev:Hold da op hvor er de smukke hver især og sikke et arbejde og jeg er vild med de smukke hjerte øreringe og jeg syntes der står Lisbeth på dem? hi hi hvor lange er de? er de til salg?


Hihi Jamen Lisbeth, jo du må gerne købe dem helt sikkert. De måler 4 cm uden krog, hvis det er for langt kan jeg lave dem kun med hjertet så måler de 2 cm uden krog.. stadig interesseret?

Re: Nyt fra mig

søn 4. mar 2012 15:33

Der er mange fantastisk smukke smykker.. du er bare så dygtig til seed-beads :-) respekt :clap:

Re: Nyt fra mig

søn 4. mar 2012 16:14

Kan kun sige Wauuuuuuuuuuuuuuuuu. med savlet hængende ned af hagen :x- :x- :x- :x-

Og hjerteøreringene kunne også være meget flotte i turkise, tror jeg.
Hvad koster sådan et par.???????

Re: Nyt fra mig

søn 4. mar 2012 16:36

WOAW ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^
Det er utroligt smukt flot flot lavet ^:)^ ^:)^ ^:)^

Re: Nyt fra mig

søn 4. mar 2012 16:46

Hjerte øreringene er lavet med preciosa twin beads, jeg fik en gratis prøve da de lige blev lancheret.. så jeg har kun denne farve. Jeg har endnu ikke fået købt dem selv. ;)

Og mange mange tak for komplimenterne

Re: Nyt fra mig

søn 4. mar 2012 17:37

Super, super, super flot.... wow.... :x-

Re: Nyt fra mig

søn 4. mar 2012 18:23

wouw Diddah. og jeg troede jeg var flittig- men den holder vist ikke.
der er virkelig nogle skønne blandt- hatten af for din tålmodighed og disciplin.
Skriv et svar