Switch to full style
Her kan du vise dine egne kreationer.
Skriv et svar

Kones rig

fre 6. apr 2012 15:20

Jeg mener at det var BR der ville se et par billeder af konens ring, de kommer her.

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

I må lige sige til hvis billeder ikke er ok.

:happy-jumpeveryone: :happy-jumpeveryone: :happy-jumpeveryone: :happy-jumpeveryone:

Re: Kones rig

fre 6. apr 2012 18:28

Gode billeder og flot ring. ligner faktisk en jeg var tæt på at få lavet i Thailand.

Re: Kones rig

ons 11. apr 2012 09:54

Hvor er den fin og enkel, men sikkert også en, du har arbejdet meget omhyggeligt med. Meget, meget smuk :romance-inlove:
Mange hilsner
Lone

Re: Kones rig

ons 11. apr 2012 11:20

Tak for de pæne ord..
Hvorfor rejse til Thailand når man kan få ringe her i landet ;) ;)

Re: Kones rig

fre 13. apr 2012 13:40

Bare jeg havde en mand som kunne lave sådan noget til mig. Men nej det har han slet ikke interesse i. Han går kun op i planter, han er gartner og leder en kirkegård. :-)

Re: Kones rig

fre 13. apr 2012 14:00

anna-edith skrev:Bare jeg havde en mand som kunne lave sådan noget til mig. Men nej det har han slet ikke interesse i. Han går kun op i planter, han er gartner og leder en kirkegård. :-)

Bare jeg havde en mand, som gad planter og have :doh: :doh: :doh:

Re: Kones rig

lør 14. apr 2012 18:23

anna-edith skrev:Bare jeg havde en mand som kunne lave sådan noget til mig. Men nej det har han slet ikke interesse i. Han går kun op i planter, han er gartner og leder en kirkegård. :-)


Dav

Jamen det er da noget skidt :-s :(( , det må vi da gøre noget ved. ;) ;)
Hvis du giver mig din ringstørrelse og fortæller lidt om hvordan du mener den skal se ud, vil jeg lave en til dig. Det bliver jog ikke en kopi af konens for det er jo unika smykker der laves af folk er i forum. :dance:
Skriv et svar