Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med
Skriv et svar

6-8 mm " pudderfarvede " perler

ons 3. mar 2010 20:14

jeg mangler 2 stk pudderfarvede perler til et par øreringe, som jeg har fået en bestilling på. Om de er lidt mørkere betyder ikke noget. De skal passe til den nye pudderfarve, som kommer7er kommet her til foråret.
Nogen som måske har 2 jeg kan købe. Jeg har været inde og søge men vil ikke lige have en hel streng
Runde Dråber Facet eller rondell - lige meget.

Re: 6-8 mm " pudderfarvede " perler

ons 3. mar 2010 21:11

Har du et billed af den for der er mange pudderfarver :?:

Re: 6-8 mm " pudderfarvede " perler

ons 3. mar 2010 21:12

lisbeth skrev:Har du et billed af den for der er mange pudderfarver :?:

Nej ikke lige, men det er den helt lyse sarte pastel farvede

Re: 6-8 mm " pudderfarvede " perler

tors 4. mar 2010 19:21

jeg har set tøjet ude i butikkerne og du har ret, pudder er bare kodeordet.
mit bedste bud er en peach jade eller 8mm calcit, de er begge pudder - så det vil noget

Re: 6-8 mm " pudderfarvede " perler

tors 4. mar 2010 19:32

Pia skrev:jeg har set tøjet ude i butikkerne og du har ret, pudder er bare kodeordet.
mit bedste bud er en peach jade eller 8mm calcit, de er begge pudder - så det vil noget


Ja peach jade havde jeg ikke lige tænk på.
Problemet er bare at je gblot skal bruge 2 - 4 stk. Så derfor vile jeg gerne om der var en som havde sådan nogle jeg lige kunne købe.

Re: 6-8 mm " pudderfarvede " perler

tors 4. mar 2010 19:58

Jeg har en del i fersken aventurin, som passer til din beskrivelse - hvis du sender din adresse i en pb, så kan jeg sende dem imorgen. ;)-

Re: 6-8 mm " pudderfarvede " perler

tors 4. mar 2010 21:32

Lise Sonne skrev:Jeg har en del i fersken aventurin, som passer til din beskrivelse - hvis du sender din adresse i en pb, så kan jeg sende dem imorgen. ;)-

Hej Lise
Har sendt en PB og tusind tak
Skriv et svar