Her kan oprettes konkurrencer af brugerne
Skriv et svar

Re: Konkurrence - Grimme Perler

tirs 7. dec 2010 21:54

Jeg vil da også prøve at være med.... :D

Re: Konkurrence - Grimme Perler

tirs 7. dec 2010 22:38

JEg vil gerne prøve at være med på denne bytte bytte

Re: Konkurrence - Grimme Perler

tirs 7. dec 2010 23:16

Øhh - jeg har lige været ved at kigge perler...
Måske var det en idé at begrænse perlemængden til minimum 10 og maximum 12 stk.
Jeg er normalt for at sende lidt mere end det påkrævede i dytdytbyt, men i den her udfordring er mange perler jo nærmest en straf. Jeg ville i i hvert fald bryde grædende sammen i et nervøst sammenbrud påkaldt af akut tids-krise, hvis jeg fik 20 perler eller flere af den slags, jeg har samlet sammen...

Er der stemning for at begrænse arbejdsbyrden lidt?

Billede

Re: Konkurrence - Grimme Perler

ons 8. dec 2010 06:01

jeg err også med

Re: Konkurrence - Grimme Perler

ons 8. dec 2010 07:19

BR: måske skulle vi nærmere sige at det er ok at gi fortabt? *GG*

Re: Konkurrence - Grimme Perler

ons 8. dec 2010 08:12

BlueRaven skrev:
Er der stemning for at begrænse arbejdsbyrden lidt?

Billede


Man skal ikke bruge alle perlerne man har fået tilsendt. Dog skal mindst 5stk indgå i det færdige smykke...
Når det er grimme perler, er det min erfaring at et større udvalg, gør arbejdet nemmere, da man har flere gyseligheder at vælge imellem...

Re: Konkurrence - Grimme Perler

ons 8. dec 2010 09:28

ditto - jeg er også med.....hehhehe, det bliver sgu da sjovt!!

og grimme perler, det billede du har sat ind Camilla, den kunne jeg nu godt se blive til noget flot...hihihih øjne der ser!!

og jeg går ud fra at du sender en adresse til HVEM vi skal sende perlerne til ??? :think:

Re: Konkurrence - Grimme Perler

ons 8. dec 2010 10:08

Det vil jeg også gerne deltage i - har nogle uhyrligheder for mit indre blik, der helt klart kan indgå i konceptet ! (Arme modtager) :D :)) :)) :)) =)) =))

Re: Konkurrence - Grimme Perler

ons 8. dec 2010 11:06

Man kan godt få en klar fornemmelse af, at det bliver sjovere at sende, end at modtage! :D

Re: Konkurrence - Grimme Perler

ons 8. dec 2010 15:21

Jeg har ikke helt besluttet hvilke der er mine grimmeste (til ugens udfordring) men jeg har flere grimme så count me in. :D

Men vi må ikke sende plastik, vel? For det gider jeg næsten ikke arbejde med. :violin:
OG NU SKAL PERSONEN DER SKAL SENDE TIL MIG IKKE SENDE PLASTIK BARE FOR AT VÆRE OND!!! :((
Skriv et svar