Hvis du har en forretning, er du velkommen til at liste dine gode tilbud her.
Skriv et svar

Julekalender med Smykkematerialer

fre 11. nov 2011 21:00

Jeg er lige nu igang med at lave julekalender udelukkende med smykkematerialer. De sidste par år lavet jeg nogen med hobbymaterialer, så denne gang vil jeg lave dem med smykkematerialer. Jeg kom så til at tænke på om måske nogen herinde der gerne vil have en?
De bliver leveret med 24 små indpakket gaver med alt hvad hjertet begær.
Værdi'en kan svinge meget, men omkring 500-700 kr. vil der ihvertfald være...
Så hvis nogen vil forkæle sig selv lidt og også MÅ FOR MANDEN! så kan de bestilles hos mig for 300 kr + porto.
Bare send en PB til mig.

Re: Julekalender med Smykkematerialer

fre 11. nov 2011 23:49

Var du ikke her inde for et år siden hvor du samlede smykke dele til denne jul? Hvordan gik projektet? :)

Re: Julekalender med Smykkematerialer

lør 12. nov 2011 12:01

Jamen jeg holdt ud i 5 måneder uden at rører dem, så lidt stolt er jeg da selvom jeg ikke holdt helt ud til jul som jeg ellers havde lovede mig :dance:
Og så var det måske alligevel godt nok jeg holdt der, for det blev alligevel dyrt selvom det kun var ting til de der 0,99 dollars jeg købte dengang.

Såååå... men alt ialt synes jeg det har været fantastisk at prøve sådan en projekt og frem for alt så hjalp det! For tænk engang.. jeg har fået arbejde igen efter 5 år arbejdsløshed :-bd

Re: Julekalender med Smykkematerialer

lør 12. nov 2011 12:06

Sejt! og stort tillykke med jobbet. Det er altså en dejlig ting. Hvad skal du så lave?

Re: Julekalender med Smykkematerialer

søn 13. nov 2011 11:17

rumlebumle skrev:Sejt! og stort tillykke med jobbet. Det er altså en dejlig ting. Hvad skal du så lave?



Tak :) Jeg skal lave sådan noget med ordre plukning og forsendelse :)

Re: Julekalender med Smykkematerialer

søn 13. nov 2011 13:15

Uh det er altså herligt. Jeg er rigtig glad på dine vegne, det er altså sejt efter så lang tid. Stort tillykke endnu engang. :ymparty:
Skriv et svar