Her kan du vise dine egne kreationer.
Skriv et svar

Jeg er ikke helt død...

tors 22. mar 2012 10:25

Puuuha jeg får ikke lavet mange smykker... Skolen er tidskrævende og jeg lærer konstant nye teknikker, og får dermed hele tiden nye hobbyer. Filtning er min nyeste pasion :-D

Jeg har dog været i gang med en tutorial, som jeg netop lige har redigeret de sidste billeder til. Det bliver en købe tutorial, og til at starte med, laver jeg den kun på engelsk og sælger den gennem jewelrylessons.com og min etsy butik.

Billede

Billede

Billede

Til gengæld har jeg netop fået godkendt min problemformulering til eksamen, og gæt hvad jeg skal lave?

SMYKKER!!!!

Det bliver en lang proces, da smykket skal indeholde lodeteknikker, wire wrapping, emaljearbejde og foldning/drivning. Samtidigt skal der også være en stor tekstil del, som jeg regner med skal udføres i forskellige filteteknikker. Der kommer en masse snak om det på bloggen, men skal selvfølgelig også nok vise resultaterne herinde.
Jeg skal desuden dokumentere min arbejdsproces, så jeg laver nok en slags vejledning som kommer til at ligge på bloggen.
I det hele taget kan man følge med i hvad jeg går og laver derinde, jeg vil nemlig ikke spamme jer til herinde, med mine ikke smykkerelaterede projekter :-D

Re: Jeg er ikke helt død...

tors 22. mar 2012 15:51

Som altid et fantastisk smykke :)
Og lyde rigtig spændende med dit eksamens projekt, er spændt på at se hvad det ender ud i.

Re: Jeg er ikke helt død...

fre 23. mar 2012 08:33

Det lyder godt nok spændende, glæder mig til at læse om det på din blog :-)

Re: Jeg er ikke helt død...

fre 23. mar 2012 10:30

Hvor er den bare vildt smuk Camilla. :ymapplause: :ymhug:

Re: Jeg er ikke helt død...

fre 23. mar 2012 12:26

Flot smykke!

Jeg vil gerne høre, hvem er din kæde-pusher? Det ser ud til at være nogle dejlige, nogenlunde tunge kæder, du bruger. Dem, jeg har fået fat i, er for slatne :-(

/Marianne

Re: Jeg er ikke helt død...

søn 25. mar 2012 08:13

mjanneh skrev:Flot smykke!

Jeg vil gerne høre, hvem er din kæde-pusher? Det ser ud til at være nogle dejlige, nogenlunde tunge kæder, du bruger. Dem, jeg har fået fat i, er for slatne :-(

/Marianne


Jeg køber dem her: http://stores.ebay.com/YadanaBeads

Re: Jeg er ikke helt død...

ons 28. mar 2012 10:03

Spændende :-D
Bedre kan det vist ikke blive ;)-
Din tutorial ser virkelig proff ud og hvilket smukt smykke!
Håber du ind i mellem, får lidt tid til nye kreationer :-D
Skriv et svar